Кулінарній книзі бути!

5
Після величезної перерви я нарешті доробила акварельні заставки для моєї майбутньої кулінарної книги. Зазвичай процес моєї творчості виглядає так: мені приходить в голову ідея, я стаю дуже-дуже excited і можу одразу ж взятися за реалізацію, навіть якщо на годиннику північ і в мене немає всіх необхідних матеріалів. Кажуть, на виконання задуму у людини є три дні – потім запал згоряє. На жаль, це чиста правда, і часто ще й тому, що через три дні мені може стрільнути в голову якась нова ідея, яка витіснить попередню. Але у всьому цьому процесі і круговерті незакінчених проектів є один плюс: коли ловиш настрій “доробити все” за хвіст і доробляєш одночасно кілька справ. Почуваєшся суперменом, ну або хоча б суперпродуктивним. Ото і у мене був такий період, я зробила заставки і нескромно скажу, що дуже ними задоволена:)

2
Всі “сюжети” – мої, часом брала страву і малювала інгредієнти – як от салат “Грецький” у заставці для салатів. Часом просто малювала продукти – як у цій найближчій картинці з банячком, це буде заставка для всіляких страв без категорії. Оскільки мої акварельні навики дуже куці, то стиль вибрала той, який потягну – кольоровий примітив) Але насправді цей проект допоміг втілити у життя один з планів на рік – малювати аквареллю, а крім того, навіть трохи полікував самооцінку. Можу, якщо захочу і головне – почну!
3
Загалом вийшло шість розділів – перші і другі страви, салати, напої, солодке і сюрприз:) Тепер у процесі вишивка на головну сторінку, а потім може ще щось вигадаю. І таки сподіваюся у цьому році вписати у свою кулінарну книгу перший рецепт – може і стимул постійно готувати щось нове і цікаве буде сильнішим.

Залишити відповідь

