Natural moments I love

У катерогії Inspire я вирішила писати про те, що мене надихає на якісь нові думки, ідеї, просто приємні спогади. Постараюся це робити з певною періодичністю – наприклад, раз в тиждень)
Сьогодні – про миті, коли я відчуваю шалений заряд енергії від природи, про ті моменти, коли я найбільше кайфую і чую себе поєднаною з природою. Взагалі, природа – то для мене дуже класний акумулятор, досить один вихідний провести десь не вдома і вікенд можна вважати вдалим. А деякі епізоди залишаються в пам’яті надовго і від того, що вони в мене є, робиться тепло-тепло) Отже, поїхали:

tustanТустань і Бескиди, 6-та ранку

1. Ранок у горах.  Найбільше певно люблю цей момент гірської подорожі:) Ти розплющуєш очі, сонний вилазиш з намету і перше, що бачиш – чисту гірську красу, день вже почався прекрасно. А ще роса, ранкова свіжість, яка буває тільки в горах, прозоре повітря і тиша, якої часто бракує зранку у місті. Потім будуть сніданок і збори, треба знову рушати в дорогу, але цей момент для мене дуже цінний.

rainyПісля дощу у Ворохті

2. Смерековий ліс під час легкого осіннього дощу. Цей спогад теж родом з дитинства, цього разу з карпатського. Ми копали картоплю і якщо починався легкий дощик й надходив час обіду, всі ховалися під смереки на окраїні лісу. Запалювався вогонь, що на ньому смажили – вже не згадаю, може сало) Їли домашній сир зі сметаною, запивали молоком з металевих горняток – чесно, то була найсмачніша їжа. Досі маю пристрасть до металевих емальованих горняток))

sunlightСонце заходить над стадіоном Сільмаш у Львові

3. Світло призахідного сонця. Певно, то мій улюблений час доби у місті. Час спокійних прогулянок, виловлювання останніх і таких яскравих променів сонця, які підмальовують то траву, то дерева у жовтогарячий. Час заспокоєння, аналізування дня, який минув, хороший момент для вечірньої пробіжки і  для прогулянки з коханим чоловіком.

woodсело Лисиничі, ліс біля Чортових скель

4. Лісові дороги, які звиваються і круто повертають, склепіння дерев над головою, високі дерева, які ніби огортають простір навколо тебе. Такі дороги я дуже люблю фотографувати і вони у мене всі проходять під кодовою назвою way to a new life або у світле майбутнє. Ліс взагалі класно заряджає і чистить всякий душевний бруд. Ну і звуки лісу – всі ці шелести, тріскотіння гілок під ногами, шебуршання листя, особливо в осінньому лісі – кінестетик в мені прокидається і починає активно кайфувати)

lakeСтавок Морський (або Мирський) у рідному селі Медвин

5. Я шалено люблю грозу, коли я в затишку і теплі. Особливо мені запам’яталися сцени з дитинства у селі, коли падав шалений дощисько, гнав хвилі на ставку і лупав блискавкою. То було видовище, від якого не відірвати очей. Також дуже люблю, коли сильний дощ і гроза, а я їду кудись в поїзді. Пейзажі за вікном міняються, дощ миє шибки і час від часу лесь далеко блискає. Чомусь, дивно чому, налаштовує мене такий момент на затишок) Фото грози у архіві поки немає, тому фото улюбленого ставка)

Розповідайте-показуйте і ви)

4 thoughts on “Natural moments I love

  1. гарно як і надихаюче 🙂
    у мене багато чого співпало з твоїм – ранки у горах, грози, природа… ще можу додати кілька речей, від яких лоскотить у грудях:

    * кулінарія – люблю вечорами, коли сама вдома, відкрити плящинку смачного вина і щось неспішно куховарити.. мм..))
    * нові міста – так класно гуляти вуличками, дивитись на людей, які там живуть, відчувати місто зсередини
    * домашній затишок – особливо восени, коли падає дощ за вікном, або ж сонце кидає останні проміння у вікно
    * катання на ровері – найбільша пригода життя все ж поїздка в Норвегію з ровером – то були незабутні 3 тижні 🙂

    мабуть, я багато чого можу додати, дуже вже люблю Життя :))

    і фото-візуалізація моєї любові до призахідного сонця у горах – дууууже подобається це фото 🙂

    Подобається

    • ага, мені теж з того твого поста найбільше саме це фото сподобалося))
      твої всі пункти мені теж підходять, тих моментів стільки – головне не забувати ними тішитися)
      дякую за відповідь)

      Подобається

Залишити відповідь

