How I made delicious “poison”

У один із вечорів минулого тижня в мене був фуріозний настрій і чоловік притіг додому кавуна-антидепресанта) А в холодильнику вже трохи підкисло домашнє молоко. Спека допікала, мені захотілося якоїсь прохолоди і я змішала у блендері кілька скибок кавуна, те молоко і ложку меду. Смакота вийшла – навіть чоловік зацінив) Зате мама мені потім виписала по п’яте число: “Це ж отрута, кавун з молоком – це те саме, що огірок з молоком!”. Мій шлунок у ситуаціях риба+молоко чи огірок+молоко завжди поводив себе як справжній мужик – і цього разу теж не підвів. Та й багато хто каже, буцімто це все міфи. Гугл розповів, що молоко у поєднанні з огірком просто кисне в шлунку, тому буває дискомфортно. Ну а з кавуном молоко може перебродити і теж не надто “піти”, хоча в принципі будь-які фрукти можуть вам зробити всередині веселеньку броварню, якщо їх їсти з іншою їжею)) Крім того, згадала собі традиційну єврейську заборону на рибні страви з молочкою і зіставила з спекотним кліматом, відсутністю холодильників й іншими сприятливими для бактерій умовами – і вуаля, от вам риба з молоком) Заради справедливості напишу, що таке поєднання я теж пробувала – не в прикуску звісно)) А мій коктейль, можливо, виявився не таким отруйним, бо молоко було вже кисле, далі не скиснеш. Фактично той самий йогурт. Якщо не боїтеся ризикувати, пробуйте))

beet

А крім того, цього тижня у фаворі були коктейль з ожини, того ж кислого молока і меду – теж смакотулька, такий густий і красивий на колір; й ранковий сік з буряка, моркви, яблука, щавлю, імбиру і лимона – солодкий-солодкий, корисний-корисний і теж красивий – хто б міг подумати, що зелений щавель не зіпсує, а навіть підкреслить його колір, закони змішування фарб зламані безповоротно))

salad

У суботу я зробила собі сольний обід на балконі: застелила стіл скатертиною, яку я довго шукала і яку нарешті маю, налила трохи білого сухого і зварганила салат з креветками, яйцем, помідорами (кругленькі – то з вікна, такі нямки виросли!), щавлем і заправкою з оливкової олії, гірчиці, бальзамічного оцту, лимонного соку і дрібки солі. Смачний він такий самий, як і красивий, чесно)

blackberry

Ну і фаворит моїх ранків – вівсянка з ожиною і мигдалем. Новий фетиш, не знаю, що я буду робити, коли закінчиться ожина, певно треба морозити і кайфувати далі. Бо смачно, хоча кажуть деякі люди, що не сильно корисно, бо знову ж молоко і ягоди, білки і вуглеводи, але для мене смакота і хороший початок дня)

Залишити відповідь

