Ровером до Гуркала

g3 Поява ровера розширює горизонти подорожей – і світ стає вже трошки ближчим) От і водоспад Гуркало став на кілька годин ближчим – вперше ми ходили туди пішки від Верхнього Синьовидного. Цього разу запхалися в електричку з роверами – і то певно були найскладніші дві години з усієї поїздки. В кожному тамбурі було по 2-3, а в нашому цілих чотири ровери плюс туалет, в який всіх треба було пропускати і ше й людей якось на зупинках випускати. Перша поїздка запам’ятається на все життя))

g8Краєвиди по дорозі до/з Корчина, лелеки і покоцаний асфальт, по якому мені тим не менш було кльово їхати – можна було трейнитися у об’їжджанні ям і керуванні ровером.

g2Власне  водоспад і ми з Мангустом. Народу було багатенько, але довго там не покупаєшся, ми залізли і майже зразу вилізли вигріватися на сонечку)
Напередодні пройшов дощ і по дорозі була просто хмара калюж і калюжищ – мені вийшло не впасти у жодну, хоча багато з них я просто обходила, інакше шанси забрьохатися були б дуже високі) Тим не менш, потішило, що попри мій зоовсім крихітний досвід катання на двоколісному якихось аааа-ситуацій не виникало, ми з Ровером Мангустом одне одного наче розуміємо)

g5Чоловік терпляче  чекає, поки я нафоткаюся вересу)

g6Ну я і нафоткалася))

g10А тим часом вже осінь… Якось цього року несподівано й непомітно для мене вона підкралася, дуже рання. Але я її надто люблю, щоб сумувати з цього приводу.

Залишити відповідь

