Світанок на Високому Замку

IMG_5367

Де він, мій день,
Де мій світанок,
Де сонце зійде –
Ніч заховає у сні.
День мій прийде
І розповість мені
Відповідь де,
на всі питання мої..

Я давно хотіла втрапити на світанку кудись високо – першопочатково на Лису гору. Але пішки було йти якось не дуже, таксі – теж ні, ми ж не матрасники)) З появою ровера прийшов час здійснити цей задум. Правда, поїхали ми таки на Високий Замок, про що я трохи пошкодувала.

Передбачала, що будуть люди. А коли почула музику з телефону, та ще й російську, майже зовсім збісилася. Правда, прислухалася – виявилося, Ляпіс. Гопінки в тренді. Навіть “Слава Україні!” казали. Але все одно музика з телефону завжди мала для мене неприємні асоціації з пацанчиками з району, а тим більше щось російське, краще б Ляпіси білоруською співали. Ну але то таке. Пункт  списку вражень to-do чи то to-get майже виконаний) Бо сонце в 6.36 так і не вилізло, а підступно ховалося в хмарах, фото ілюструє. Колись, коли я трохи більше прокачаю скіл не лише катання, але й тягання ровера під гору, приїдемо на світанку і на Лису. Тим більше, що зранку блаженно мало машин, можна їздити посередині дороги (для такого нефаната крутити педалі під самим бордюром, як я, якраз супер) Ну і спуск від телевежі і по Кривоноса, і ще не така страшна Городоцька вгору, як я собі уявляла, мене втішили)

Це ще один приємний штрих до картини цього літа, страшного і водночас такого як ніколи наповненого новим. Колекція вражень активно поповнюється, як я і задумала це на початку року.
IMG_5382 Фотка вийшла вагітна – вітер надув светра))) Але все одно мені подобається, вчуся себе любити на будь-яких фото:)

IMG_5378 Ці благальні очі, які молять пошвидше пити каву і вже їхати додому, спаааати!)

Залишити відповідь

