Summer summary

g7+

Напевно, перше літо, після закінчення якого не хочеться нити, що я не встигла його посмакувати. Як не дивно, дуже навіть встигла. Хоч, звісно, і не все заплановане зробилося, але це літо у мене було повним вражень. Причому зазвичай таких, на які не треба витрачати купу грошей і які можна знайти буквально біля свого дому. І дуже зацінила інстраграм у плані акумулювання вражень – заходиш, дивишся на свою галерею і розумієш, що таки відбувається щось у твоєму житті!)

travel

Були подорожі, великі й маленькі, у нові і старі місця.  Боржава, Свидовець, Гуркало, Заліщики і Червоногруд, Рахів, рідне село. Було багато Карпат, що мене тішить. Наступного літа планую по максимуму їздити новими місцями, бо старі маршрути хороші, але зациклюватися теж не варто.

bike

Був ровер. Чудовий спосіб сімейного часопроведення, хоч зазвичай Р. їде швидко, а я плентаюся десь позаду, але може колииись я таки навчуся їздити швидше)) А також кльово змінює сприйняття місць, якими раніше гуляв пішки і не любив і відкриває нові дороги. Я писала у ФБ про парк біля Південного, який зацінила, тільки сівши на ровер. Та й загалом, світ стає ближчим – та ж Левандівка) І вечірні навіть 15 хв на ровері класно тонізують.

crochet

Хендмейду було не так багато, як би хотілося, але акварелі я тепер не боюся. В’яжу значно менше, зовсім трохи вишиваю, але то ж літо – і завжди треба чимось жертвувати. Довелося скоротити рукотворчі види діяльності, але зате на свіжому повітрі я таки провела набагато більше часу) Ну а малювала часто на балконі, у мене там стоїть стіл і багато світла. Навіть думала зробити щось типу літнього кабінету, але поки руки дійшли, літо вже закінчилося) А загалом я задоволена тим, що таки знаходила час на творчість.

juice

Здорова їжа влітку трохи поступилася не зовсім здоровому конкуренту – я  добряче підсіла на морозиво) Але разом з тим робила багато коктейлів і соків, трохи нових для себе страв, їла сезонні фрукти і ягоди у великих кількостях, часто зазирала на ринок і отримувала кайф від того різноманіття їжі, яке можна вибрати там влітку. Ну і мала ще один важливий поворот у житті, зі здоровим харчуванням пов’язаний, який зіграє ще свою роль.

forestІ було багааацько прогулянок у рідному місті і поблизу – ми відкрили новий для себе ліс, і в останній день літа кльово сходили на шашлик, блукали закинутими садами, гуляли у парках, на Чортових Скелях, незнайомими львівськими вуличками, закапелками у своєму районі, у які ніколи не зазирали. Я часто бачилася з Ірою, хоча можна було б частіше і не з одною) Але загалом літо вийшло активне і я справді починаю колекціонувати не речі, а враження. Тим більше, що значна частина моментів, від яких я так кайфувала цього літа – красивий ліс,  смачний коктейль чи дорога у гори – це насправді лише моя уява+моє сприйняття. Нові враження можна отримати навіть у старому місці, заради нових вражень не завжди треба далеко їхати. Все у нашій голові – варто тільки захотіти це відчути.

І про нездійнене – в’язальний пленер так і не відбувся: ми з в’язанням трохи віддалилися одне від одного і я таки відчула, що не готова. І кілька здибанок-боргів, які можна виправити і восени: Олю, восени на Знесінні ще красивіще, так що малювати там може навіть краще буде; Поліна і Христя, таки хочу вас побачити) Кого я забула, той хай не ображається і нагадає про себе) А тим часом осінь і я вже маю на неї цілу купу планів, про що згодом)

Залишити відповідь

