Mountain railway

15

У серпні я їздила у відрядження в Рахів і вперше довелося проїхатися дизелем від Коломиї до Рахова у світлий час доби. Час в поїзді або електричці – це для мене завжди кльовий час. Особливо якщо його багато – можна прочитати нарешті великий кавалок книжки і відірватися від нету. Але у раховозі після Делатина є тільки одне ідеальне частопроведення – тріщитися у вікно. І кайфувати від пейзажів. І тішитися, що у нас є ці гори, а цими горами прокладена залізниця, і це така шалена доза тревел-натхнення. У мене давно є мрія потрапити нарешті на наші гірські вузькоколійки і колись я туди доберуся. А поки що думаю і згадую про ту кльову подорож, про те, якою була колія, яка колись пролягала до Говерли: “У 1943 році було розпочато будівництво нової вузькоколійки –  Устєріки – Богдан. У 1945 році її довжина сягала 16 км. На відрізку Устєріки – Усть – Говерла  курсували пасажирські потяги ( дві пари щоденно). Головна вітка, що йшла долиною Білої Тиси – Устєріки – Богдан –  Луги – урочище Стіг у 50-х роках 20 ст досягла 32 км” і про те, скільки ще всього небаченого і як цікаво жити.

20+

Початок подорожі. О 9 ранку небо за вікном було досить похмурим і мені навіть здалося, що збирається на дощ. Атмосфера сонно-туманна, за вікном припливають ліси і поля, люди неголосно розмовляють, мені бракує тільки термосу з чаєм, хороша книжка є, London Grammar у вухах розриває на шматки і викликає музичний екстаз.

5

Але пооотім вилізло сонце – і отакі пейзажі при наближенні до Лазещини неймовірно втішили

13

Дуже миле вікно з красивими вазонками, не змогла встояти і не сфоткати)

3 Ці кольори і ці фактури – мм!

green Ну і трохи Рахова переддощового, він мене таки наздогнав, той дощ. Вже починало гриміти, коли я пішла у сторону вокзалу.

І два кльові посилання з неймовірними картинками:10 захоплюючих залізничних маршрутів і  10 найвищих залізниць у світі  🙂

Залишити відповідь

