Fall time associations

fall

В суботу зранку викроїла трохи часу і сіла облизувати пензлика – є у мене така звичка під час малювання, шо поробиш:) Ми з аквареллю ладнаємо не так добре, як би того хотілося. Але це, певно, єдине заняття, під час якого я не маю бажання слухати музику чи аудіокниги, відволікатися на сон/їжу/спілкування/читання. Словом, моє ідеальне-заняття-яке-мене-поглинає-повністю. Правда, деструктивнішого настрою після того, як щось вийшло не так, я в себе не згадаю) Це мій великий антистрес і ще більший стрес, але спокуса малювати залишається – незакритий гештальт з дитинства. І цього разу – осінній пазл у рамках тегу fall is. Те, з чим асоціюю осінь. І що хочу цієї осені реалізовувати – пекти шарлотку, багато гуляти, розпалити вогнище на Чортових скелях, в’язати, збирати листя і каштани, пити глінтвейн і каву трав’яні чаї, слухати дощ і, звісно, багато читати. Такий міні-список справ на осінь, щороку один і той самий, але не набридає. А картинка буде вклеєна у записник – як візуальне нагадування. Діліться у коментах своїми осінніми справами, може у вас щось не таке банальне і свіжіше;)

6 thoughts on “Fall time associations

  1. класна картинка – яскрава! вже й собі хочеться такої до записничка:)… а щодо планів на осінь, то вони дуже схожі: читати книги, вишивати, готувати смаколики, зустрічатись з подругами у затишних кав’ярнях і поїхати в Карпати…

    Подобається

    • дякую! можу хіба запропонувати цю роздрукувати)) а в тебе плани теж такі кльові – Карпати і вишивка, і зустрічі – восени якось особливо потребуєш спілкування.

      Подобається

  2. так, то точно… я взагалі люблю посидіти в кафе у гарному й приємному товаристві, а восени й поготів… коли за вікном дощ, сіро й похмуро такі зустрічі просто необхідні!

    Подобається

    • Ой, ми з пирогами поки несумісні, це для мене дуже складно поки, але хочу таки спробувати бодай шарлотку чи що)

      Подобається

Залишити відповідь

