Weekly mosaic: personal big bang theory

DSC_1428

Це був один із тих тижнів, коли я зрозуміла, як гостро потребую перезавантаження. Не знаю, чи бувало у вас, в мене таке вперше – є відчуття, ніби всередині все стиснуто до густини матерії перед великим вибухом. І чекаєш, що от-от як рване, але поки тільки щільніше стискається.

Тішить одне – за тиждень мене чекає справжнє осіннє перезавантаження і мій персональний, може маленький, але вибух – зі зміною місця і темпоритму життя, з іншими пріорітетами. А від завтра починається шалений час “встигнути все і трохи більше “. Рівноваги і таблеток від прокрастинації мені!

Дуже хочу навчитися не страждати через невиконане, а тішитися через зроблене – поки не вмію, бо список to-do росте як чорна дірка, а закреслених пунктів більше, ніж завжди, не стає – ну хіба би сталося якесь викривлення часопростору (читай – не сплю всю ніч, роблю важливі важливості, але довго в такому ритмі не проживеш). Стільки всього хочеться встигнути саме восени – і на англійську налягти, і осінні хендмейди зробити, бо скоро неактуально буде, і пройти кілька курсів, на які записана, і просто ту осінь якось пропустити крізь себе, а не повз. Головне фото поста відповідне – кіт втомився бігти, я теж втомилася бігти за собою. Сонячні зайчики застрибнули в об’єктив, хай вже будуть, так навіть цікавіше.

Музика тижня – Cloud Boat, під яких випробовувала під пледом метод дихання повною грудною кліткою – намагалася розтиснути маленький всесвіт всередині. Виходило так собі, але музика пасувала.

Книжка тижня – розпочата Софія Андрухович “Фелікс Австрія” і більше навіть не вона, а таке собі прев’ю до неї від авторки на сайті ВСЛ. Чудовий і настроєвий текст про таких як я – людей, які себе шукають.
Впізнала себе у цій статті – особливо у роботі, але буває і в хендмейді. Мені часто здається, що це не я, що все це фігня, що я оточую себе якимись дріб’язковими речами, які роблю. Отак і живемо, на качелях)

Ну і з приємного – чоловікові на ДН подарували гейзерну кавоварку і тепер це для мене новий ритуал – заварювання там кави. Якось по-іншому вона не смакує, трохи м’якша, бо немає фусів, але булькання і сопіння кавоварки чомусь дуже тішать:)

morning

5 thoughts on “Weekly mosaic: personal big bang theory

  1. А для мене смак кави з гейзерної таки відрізняється від звареної в джезві або запареної. Вона якась інтенсивніша, густіша. Але теж залежить від сорту кави.

    Подобається

    • Ну от я теж думаю, що це все сорт кави. Але однозначно я за гейзерну кавоварку, бодай за сам процес готування кави в ній:)

      Подобається

Залишити відповідь

