Корисні солодощі і сезонний суп з гарбузом

DSC_2609+ Я давно дивилася у сторону корисних солодощів – щоб без цукру і пшеничного борошна, а після літа буду дивитися ще активніше, і не тільки дивитися:) Перша ластівка – просте енергетичне печиво. Не знаю, як вас, а мене вівсянка “тримає” години дві, після того я вже голодна. Маму і брата тримає довше, хоча вівсянку їмо однакову – бо я було подумала, що у мене там не складні, а прості вуглеводи, які швидко травляться і не залишають по собі нічого, крім зайвої ваги:) Енергетичне печиво у цьому плані працює краще. Там крім вівсянки ще горіхи і сухофрукти, мене воно заряджає надовше. Хвости рецепту губляться в минулому:

Яблуко – 1 шт.
Вівсяні пластівці – ¾ склянки
Борошно вівсяне – 60 г (я молола вівсянку у кавомолці)
Сік яблучний – 3 ст. л.
Грецькі горіхи – ¼ склянки
Фініки без кісточок – ¼ склянки
Кориця – 0,5 ч. л.

Змішуємо всі інгредієнти – яблуко натираємо, горіхи і фініки крупно ріжемо. Сік підливаємо за необхідності, якщо мало соку дасть саме яблуко – у мене пішло навіть не 3 ложки, а цілих 5, і то можна було ще давати. Тісто повинно вийти таким, аби з нього можна було ліпити, не рідким. Залишаємо суміш на 10-20 хвилин. Змащуємо форму (чи пергамент) оливковою (лляною, кокосовою…) олією, перекладаємо суміш на неї і вирівнюємо поверхню. Випікаємо 30 хвилин при 180 градусах. Ріжемо готову випічку на квадратики. Вийшло не дуже солодке, але ситне печиво, любителям солодкого раджу додати більше фініків чи родзинок. Я ще хочу спробувати наступного разу використати сушену журавлину, або й навіть свіжу – люблю кислинку;) DSC_2611+ Заодно похвалюся класним горнятком, яке привезла з весілля Даші – страшенно воно мені подобається, дуже затишне, і підставкою для нього, теплою, теж затишною і вже навіть трохи зимовою. DSC_2922+ А осінній суп з гарбузом ми з мамою варили у селі. Він теж здоровий і навіть дієтичний – без картоплі й м’яса, майже без жиру. Отже, чаклувати над невеликим банячком треба буде хвилин 20-30, беремо:

Сочевицю – 3/4 склянки, для нефанатів можна менше:)
Гарбуз – невелика скибка, залежно взагалі від ваших смаків, я не в захопленні від його солодкавого смаку, тому аби суп не вийшов дуже солодким, беру небагато
Морква – 1-2 штуки
Олія оливкова або інша – 1 ложка
Бринза – по скибочці на кожну порцію супу, додаємо наприкінці
Петрушка, інша зелень, приправи – до смаку

Сочевицю замочуємо на півгодинки, потім відварюємо у несолоній воді. Воду не зливаємо – у тому ж банячку будемо варити суп. Поки вариться сочевиця, цибулю, морвку і гарбуз ріжемо, як подобається, додаємо олію і 2 хвилини підсмажуємо цибулю, далі кидаємо моркву і гарбуз, доливаємо третину-четвертину склянки води і тушимо овочі до м’якості. Тушені овочі додаємо до сочевиці, солимо за смаком, і варимо хвилин 10. Наприкінці – зелень, можна спеції, думаю, імбир сюди пасуватиме. І при подачі на стіл не забуваємо про бринзу. Якщо не переборщити з гарбузом, виходить таке цікаве солодко-солоне поєднання. У Львові зварила суп вдруге і, думаю, буду варити ще, можливо спробую з квасолею-яською, я її теж люблю, має бути смачно)

2 thoughts on “Корисні солодощі і сезонний суп з гарбузом

Залишити відповідь

