Invest your time

invest

Головне натхнення цього тижня – навчитися інвестувати час. У навчання і вміння, у розвиток і корисні речі. Я дуже часто шкодую часу на те, що не дає результату тут і зараз, а потребує тривалої, монотонної і не завжди цікавої роботи. Така я вже є – люблю наприкінці дня бачити зримі результати. Але є дуже багато таких речей, яких не навчишся одразу. І які будеш робити краще, якщо інвестуєш свій час, і то досить великий його кавалок. У моєму випадку це англійська, яка зараз значно розширює горизонти. Наприклад, шукаючи достойні блоги про в’язання, можна просто вмерти від того, що знаходиш в україно- і російськомовному сегменті. За таке можна зненавидіти все в’язане до кінця життя) Тому й читаєш Brooklyn Tweed i Never Not Knitting. Власне, завдяки читанню блогів цьогоріч моя англійська трохи ожила. Крім того, дуже помічними були:

  • Ведення інстаграму англійською – я знаю, що пишу часом з помилками, френди, які з англійською на “ти”, певно відчувають фейспалм за фейспалмом. Але я дізнаюся нові слова і не забуваю їх, словниковий запас помаленьку росте.
  • Словник у телефоні – у мене часто буває, що я терміново хочу знати, як перекладається те чи інше слово. Словник під рукою дуже помічний.
  • Власне, читання-перекладання текстів із блогів. Виділяю півгодинки часу, роздруковую текст, озброююся телефоном і читаю, надписую слова або переписую їх у записник. Частина у голові відкладається.
  • Задаю пошук у Гуглі на цікаві мені теми англійською. Наприклад, теплі напої для осені. Рецепти читаю певно найчастіше, там усе зрозуміло і просто, ну і назви продуктів скоро запам’ятовуються.

З книжками поки не склалося – хоча Into the wild лежить розпочата і її до кінця року я таки дочитаю. А загалом хочу через рік читати англійською абсолютно вільно, і вірю, що це у мене вийде. Бо ще одна думка цього тижня – вірити в себе, говорити про себе тільки хороше, хвалити і всіляко заохочувати. Тим паче, це новий для мене досвід, ніколи не виходило без критики. Але її навколо так багато, хто ж побачить позитив, як не ти сама?

4 thoughts on “Invest your time

    • Бачиш, трохи я там є, ну а адихати вже буду тут) Почитала тебе там – і така доза позитиву. Ніколи не знаєш, як тобі бракуватиме когось, поки не відчуєш цього. Мені бракує жежешної спільноти, але така як була, вона вже не складеться(

      Подобається

Залишити відповідь

