Моя інстаграмна осінь

6    Безимени-2    7
Осінній інстаграм не перестає мене тішити. Заходиш на сторінку до друзів і буквально кожне осіннє фото хочеться лайкнути. Осінь – страшенно фотогенічна кобіта:)  Якими б холодними не ставали вітри і настільки більше одягу не доводиться на себе натягувати, це не має ніякого значення, коли є шалений заряд натхнення і енергії робити щось прекрасне. Осінь – ідеальна пора для для таких візуалів, як я. Мені подобається бачити навколо себе стільки кольору, насичених тонів і відтінків, ловити це все у об’єктив або просто колекціонувати всередині. Осінь не проходить повз, я їжджу на ровері, читаю в парку, гуляю, збираю листя й каштани і нарешті в’яжу. А ще вчуся нового, гріюся усіма доступними способами, слухаю осінню музику – наразі Within Temptation, восени завжди хочеться якогось пронизливого, потужного жіночого вокалу. І багато планую, шукаю, думаю.
5    1    8
Осінь – це концентрат. Усе, без чого ти себе не уявляєш, згущується  навколо і пульсує. Осіннє міжсезоння, між теплим літом і холодною зимою – найкращий час, щоб змінювати себе і водночас не зраджувати собі у тих речах, які найбільше цінуєш.

Залишити відповідь

