Weekly mosaic: осені не буває досить

aut
Восени треба брати відпустку на тиждень і цілком присвячувати її своєму місту, фотографувати, гуляти, збирати листя. На вихідних часу на це не завжди вистачає, зранку хочеться подовше поспати. А у будь-якій порі року я чи не найбільше ціную ранки. Весняні і літні, залиті сонцем, осінні туманні, зимові несміливі, з темрявою і першими вогниками світла, які хтось засвічує на своїх кухнях. Хоча до фотографії найбільше наддатний м’який захід сонця. Вчора, гуляючи Знесінням, знайшли місце з таким чудесним призахідним світлом.
DSC_3554
Але про все по порядку, все ж це weekly mosaic, яка повертається, бо цього тижня є про що написати. У понеділок я вирішила, що настав сезон для свічок і аромалампи. У нас вона у вигляді вежі замку, дуже мені подобається. І її атмосфера пасує до книжки тижня – “Сентиментальні мандрівки Галичиною” Галини Пагутяк. А книжка просто чудова, якраз для таких людей, як я, які люблять багато ходити пішки і радіють, побачивши красиве озеро чи живописний ліс. Але про книжку я напишу ще окремо.
_MG_3298
У п’ятницю зазирнула у новостворену Медіатеку і скоро розкажу свої враження.
У суботу зранку ходила по робочих справах на дитячу залізницю у Стрийський парк. Потім ще трохи гуляла там – взагалі, я не відчуваю якогось особливого захвату від цього місця, люблю якісь дикіші простори, і чи не єдине, що мені там подобається – платанова алея. На лавках алеї листя і навіть є трохи снігу. Ранок морозний і страшенно холодний для таких мерзливих звірят, як я. Але варто звикати до нової зими.
DSC_3764+
А у неділю ми вибралися крім виборів на Знесіння. Я хотіла назбирати листя, зробити трохи знимків і просто пройтися.

DSC_3776+1
Той пагорб, де можеш пити каву у променях призахідного сонця, яке вже не гріє. Добре, що захопили з собою каву. У Стрийському парку я, неймовірно замерзла, марно сподівалася, що два тамтешніх кафе будуть відкриті. У таку холоднечу я б дуже зраділа там кавовому автомату – раз уже парк справді такий облаштований. А на Знесінні тільки термос, тільки хардкор:)

Музика цього тижня – збірник “500 metal ballads” – абсолютно неочікувано для мене:) Чоловікова музика потроху захоплює мій мозок. Правда, я завжди відкрита до різних стилів і нічого не маю проти металу. Оця пісенька крутилась у голові майже весь тиждень

Знайшла цікавий сайт – eggheado, пройшла міні-курс про основи здорового способу життя за лекціями TED. Особливо сподобалася лекція Дена Бютнера про те, як дожити до 100 років. Зокрема, там йдеться про архіпелаг Окінава у Японії, де люди доживають до сотні. Їхні секрети – їсти з меншого посуду і менше, зупинятися, коли ти наївся на 80%, багато рухатися – але не в спортзалі, а просто будувати свій триб життя таким чином, мати час на зниження темпу, уповільнення, своєрідну медитацію. І врешті те, що сподобалося найбільше. У них є слово “ікігай” – на позначення причини, заради якої варто вставати кожного дня вранці. Чудове слово, ємке, і змушує задуматися: а в тебе є така причина?

А тим часом майже листопад. Не знаю, скільки часу нам відведено цієї осені, але я ще сподіваюся трохи поїздити на ровері і втілити всі свої осінні задуми. І як ніколи хочу встигати все і трохи більше.

2 thoughts on “Weekly mosaic: осені не буває досить

Залишити відповідь

