Pancakes, pears and candies

DSC_4336+

Недавно отримала свій заробіток за кілька текстів як наші батьки у 90-х – у харчовому еквіваленті:) Правда, це було значно приємніше і смачніше – бо маю тепер цілу купу корисної їжі. Тому цей пост буде присвячений експериментам з новими продуктами.

У Івано-Франківську, куди я їздила у відрядження на тижні, не могла не зайти у “Мануфактуру” на гофри. Взяла гофру з малиновим джемом, а потім страждала, що не спробувала ще й з грушеву лимонно-м’ятному соусі. І так мені ті груші запали в душу, що зрозуміла – мушу з цим щось робити. Гофрів у мене немає, зате є цільнозернове пшеничне борошно, отож придумалися панкейки. І вийшли вони смачні, негіркі і навіть красиві;)
Рецепт простий:
Яйце – 2 шт
Цукор – 2-3 ст. л.
Сіль – дрібка
Молоко – 2 склянки
Борошно – 2 склянки
Рослинна олія – 2 ст. л.
Сода – 1 ч. л.
Яйце збиваємо з сіллю і цукром до пінки. Додаємо молока і потрохи борошна, розмушіючи, аби не було грудочок. Потім олію. Наприкінці даємо соду, погашену оцтом. І печемо на розігрітій без жиру сковороді.

DSC_4329+ Груші я хотіла карамелізувати, але з карамеллю ми поки не дружимо. Тому зробила альтернативну грушеву поливку: груші потушила у вершковому маслі з цукром і теплою водою – все на око, масла буквально скибочку, цукру вже хто як любить. У мене грушка була дуже солодка, хоч і ашанівська. І наприкінці до поливки дала натерту цедру і лимонний сік – люблю гірчинку, яку дає цедра. Колись пекла млинці з цедрою – це теж дуже смачно. А от ідеальним поєднанням, як на мене, була б груша, цедра й рідкий мед – і нехай весь світ зачекає:)

DSC_4194+ А це другий експеримент – homemade candies, теж по-своєму вдалий, хоча над зовнішнім виглядом ще працювати і працювати. Я нарешті маю какао-масло, кероб (натуральний замінник какао-порошку), багато фініків і меду, тому можна вчитися робити корисні цукерки. Ті, які на передньому плані – кокосові, вийшли дуже солодкі, бо мало кокосової стружки і багато меду, та й глазур густа в мене ще не виходить, трохи постікала. А ті, які позаду, з фініками і грецькими горіхами, як на мене – саме те, що треба (ну, крім вигляду;) Глазур – поєднання какао-масла і керобу, і все це перемішуємо з порізаними фініками і горіхами. У холодильнику цукерки застигають буквально за годину і смак дуже тішить. Кероб нічим не поступається какао, смак як у чорного шоколаду. Точних рецептів не пишу, бо з кокосовим ще треба з’ясовувати правильні пропорції. А от фініково-горіхове зіпсувати не можна. Для фанатів солодкого – побільше фініків, для фанатів шоколаду і гіркоти – керобу.

На цьому експерименти не закінчаться, бо працювала я багато й заробіток вийшов солідний. Тому show must go on;)

One thought on “Pancakes, pears and candies

Залишити відповідь

