Така пізня, така тепла осінь…

DSC_4636+

“Така пізня, така тепла осінь…” рефреном крутиться у моїй голові восени, яка б вона не була. Подобається мені, як звучать ці слова. А цьогоріч осінь справді і пізня, і тепла. Сьогодні градусник показував +20, я у тонесенькій кофтині і в мештах, у лісі ще багато жовтого, а не пожухлого листя, і тільки темрява, яка о п’ятій повністю огортає місто, зраджує листопад.DSC_4632+Я тішуся, що цю осінь вдалося зловити і відчути. В різних місцинах. Сьогодні це була Погулянка. Ми спустилися від кінцевої “двійки” і трохи пострибали пагорбами, я назбирала цілий оберемок листя і кілька каштанів, марно шукала жолуді. Тому консервація осені поки не завершилася. Оце тягання додому осінніх артефактів завжди привносить у осінні прогулянки майже забуту радість родом з дитинства, коли маленький шматок кольорового скла чи купа листочків-грошей були скарбами.

DSC_4457+

Минулого тижня ми ходили на Осінній пікнік у Парк Культури. Сам пікнік виявився не надто цікавим, гарбузове латте я так і не вполювала. Проте мене дуже тішить, що у нас якось так активно останнім часом розвиваються громадські простори – ще рік-два тому ні у Парку Культури, ні в Ботанічного саду, ні у Центральної бібліотеки, яка тепер Медіатека, не було своїх сторінок на ФБ, і практично нічого не відбувалося. Зараз я відчуваю, як місто оживає – бо є ще безліч таких ініціатив. І це не може не радувати.

DSC_4489+

А вполювали ми того дня призахідне сонце, не в Парку Культури, а неподалік. Я тоді ще страшенно замерзла, бо осінь була не зовсім лагідна. Але такі миті того вартують.

DSC_4462+

DSC_4469+

DSC_4641+

Не віриться, що зовсім скоро зима. Майже місяць тому, коли ми святкували річницю весілля, я була вдягнута так само і думала, що вже, мабуть, не буде так тепло. Осінь, тривай! Я ще не закрила велосезон:)

DSC_4655+

DSC_4612+

DSC_3773+

Єдине, чого бракує цієї осені – спільних фото. Селфі не рахуємо, бо хочеться не тільки наші мордочки, але й шматок осені захопити. Тому залишаються лише весільні-осінні, теплі й улюблені, не віриться, що минув лише рік.

DSC_4604+

DSC_4618+Така осінь, хоч і зловлена, та її завжди мало.

Залишити відповідь

