Knit November

knitting time1
Люблю холодні пори року, бо можна з чистою совістю сидіти вдома, робити корисності чи приємності й не розриватися між бажанням погуляти під сонечком і, наприклад, пов’язати. А холод ще й сприяє збільшенню виробничих потужностей (хє-хє)), бо треба утеплятися. Правда, щось цьогоріч поки не густо з готовими речами, але принаймні майже кожного дня тримаю у руках спиці і це тішить. І купую-купую нові нитки, як справдешній хом’як, оновлюю парк спиць – Addi це справді просто чудо, так легко і приємно ними стукотіти;) А якщо пощастить, стукотітиму ще й дерев’яною “Симфонією Троянди” від KnitPro – вже тільки заради назви хочеться купити.

DSC_5092+
Трохи гачкую, корзин для в’язання мені все мало і мало, тому спочатку була сіро-голуба, яку я вже показувала, а тепер нав’язалася брудно-жовта. Разом гармонійно виглядають – і нагадують мені ті такі маленькі прапорці українські, на дерев’яній ручці, які були у моєму дитинстві, неяскраві-простенькі, але якісь справжніші, ніж нинішні на білій пластиковій паличці з ядучими кольорами.
DSC_5003+
Ці жовті хризантеми пролізли майже на всі фото, такі вони фотогенічні. Замальовка з в’язальної п’ятниці, робота над снудом. Люблю бачити своє вікно таким, з клубочками і листям, клубочки додають затишку, та й взагалі їх можна використовувати як декоративний елемент разом зі свічками й квітами.
DSC_5326+
У планах цьогоріч шапки і снуди, йду за натхненням. Трохи вчуся нових візерунків, але завжди є прекрасні і прості старі, як от рис. В’язала ним тест-версію берета, вийшла правда шапка, зате тепер знаю, що і як робити далі. І шапка мені теж потрібна – бо весь минулий рік я була справжнім чоботарем без чобіт, все у капюшоні та у капюшоні.
Шапка має кодову назву “Вересовий трунок” і колір, більш наближений до першого фото, трохи світліший. Бо там, де я в підсмаленій ще з майдану куртці, вже йшло до вечора, але мені захотілося фото, ще й на фоні барбарису, то довелося потім підсвітлити. Отака дивна і смішна, але мені подобається ^_^
DSC_5330+
А це буде така одежинка для банки на олівці й пензлики й заодно тест, наскільки рівно я в’язатиму араноподібні ромбики. Кольори, знову ж таки – саме те, що треба, шкода, що у мене так мало цього синього, знайшла невеликий клубочок на в’язальному секонді, дуже глибокий колір.
by1
На грудень маю амбіційні плани, як і на цілу зиму. От лиш би снігу, бо коли є час, хороші нитки і теплий чай з малиною, тільки його бракує за вікном.

2 thoughts on “Knit November

    • не повіриш, мене завжди так дивує, як хтось розповідає, що у школі вчили в’язати) мене у школі на уроках праці геть нічого не навчили%)

      Подобається

Залишити відповідь

