Атмосфера свята

DSC_5526+

Цього року я, як завжди, мала багато планів, як зробити свій дім трохи затишнішим під час свят. Хандра останніх днів року трохи поламала мої плани. І досі якийсь такий транс і оціпеніння, з якого важко вийти і розпочати щось робити, бодай навіть спланувати рік, не дають мені сповна насолодитися відчуттям чогось нового. Так-так, я знаю, що це лише один рік змінив інший, але я люблю ці ритми зміни пір року, років, новий записник з цілями, новий book challenge на goodreads, нові подорожі і нові враження, які мене чекають. І невеликі канікули додають сил, трохи вільного часу, щоб добре все обдумати, знайти нарешті ту загублену себе, яка десь наприкінці 2014-го вирішила сховатися від світу, і почати діяти. Наприклад, подружитися нарешті з йогою. Попереду багато планів, про це я ще писатиму. А поки – Різдво, новий рік і атмосфера у нас вдома.

DSC_5585+

DSC_5555+

Чудесні дерев’яні іграшки, знайдені у магазині “Квіти” на Лесі Українки, їх там розбирали як гарячі пиріжки. Гірлянда із бамбонів, які приємно пахнуть, від Олі. І галузки, які подарував ліс) Трохи хвої, знайденої на снігу і випадково зірваної – побачили в лісі повалене дерево, яке так переплелося з сосною, що поваленою виглядала вона. Вкрала в неї кілька гілочок, ще на початку грудня, досі живуть, у воді)

Processed with VSCOcam with f2 preset 1420118456823

Ялинка у нас штучна і прикрасили ми її тільки 1 січня. У мене вже давно є набір кульок у червоних тонах, який я використовувала кожного року. Цьогоріч захотілося ялинки кольорової, батьки у себе не ставили, тому ми взяли іграшки у них. Вмикаємо гірлянди, радіо M-Joy або Jan Gunnar Hoff і настрій створено.

DSC_5459+

DSC_5558+

Гніздечко від Олі, поселилося разом з шишками із лісу і горішками на колонці.

DSC_5593+

А 1 січня на мене напав в’язальний дух. Давно хотіла зробити таку гірлянду з міні-шапок, і все не було настрою. Але краще пізно, ніж ніколи. За день зв’язала 5 шапочок, покайфувала від того, що маленькі бомбони робити значно приємніше, ніж великі, і тепер на корковій дошці у мене така концептуальна штука, яка водночас і надихає в’язати, і прикрашає)

DSC_5662++

Часто у інстаграмів і блогів  є така проблема, як життя напоказ. Коли навмисне створюється красива картинка дійсності. Я довго думала над тим, чи не страждаю таким. А потім врешті зрозуміла, що мені дуже подобається вести цей блог тому, що він мене самодисципілнує шукати красу, робити свої життя цікавішим, різноманітнішим, бачити все у кольорі. Як і інстаграм. Не конструювати нову дійсність, а шукати прекрасне у цій, недосконалій і не завжди веселій. Мені подобається писати і фотографувати, робити щось руками і знаходити цікаве. І, звісно, подобається, якщо це все ще комусь подобається;) Тому, якщо ви мали сили дочитати це до кінця, залишіть коментар тут чи у фейсбуці, про те, що вам цікаво чи нецікаво читати. І чи цікаво взагалі. Маленький різдвяний подарунок для мене, а заодно і величезна доза натхнення рухатися далі, яка мені страшенно потрібна)

5 thoughts on “Атмосфера свята

  1. Дуже класно! Гірлянда з шапочок просто чарівна! Теж таку хочу. І гніздечко чудове. Класна ідея. А я цьогоріч без ялинки. Такі схожі гілочки, як у тебе. Їх прикрасила. Ну і вікна, люстри, теж. Як завжди.

    Подобається

  2. Ти ж знаєш, що я твій відданий фанат ще з ЖЖ. Ти вмієш дуже ненав’язливо надихати (це означає: після твоїх постів людині хочеться теж братися за щось цікаве і хороше, а не опускаються руки від зеленої заздрості, мовляв, ага, яка хвалькувата, все в неї так цаци-пеци). Тому натхнення обі у всьому!

    Подобається

Залишити відповідь

