Inspirational things for body and soul

Минулого тижня я нарешті вибралася до театру. Давно хотіла – і саме у Курбаса. Для мене це був не стільки похід на виставу, скільки подорож у минуле. Це дуже знакове місце, я люблю його атмосферу, невеличку камерну круглу сцену, яка максимально наближує акторів до глядачів, усі ті спогади, які у мене з ним пов’язані. Студентство, книжкові форуми, зустрічі-читання, перші вистави, побачені там, люди – декого вже по кілька років не зустрічала, і час, коли ми справді жили щасливіше, ніж зараз – просто не знали про це.

06

Ми вибрали “Лісову пісню” і не пошкодували. Навіть якби вистава не мала сюжету, я б дивилася її лише за потужну етнічну українську естетику, яка відчувалася у всьому – антуражі, костюмах, звукових і світлових ефектах, піснях і танцях.

04

Неймовірні українські костюми – десь у мережі недавно всі шерили посилання з фотосесії українських зірок у національних костюмах і на одній фото – дуже красивий вінок. І хоча у курбасів вінок був дещо скромнішим, але все одно – поєднання традиційного українського костюму, з багатою вишивкою і цього вінка настільки красиве і органічне, що хотілося дивитися й дивитися. Усі ці ритуали заплітання коси, одягання сорочки, закручування дівчини у крайку, як дзиґи – й загалом розміреність і плавність гри акторів, магнетизують.

Ліс, який, здавалося, неможливо відтворити на сцені, дивним чином там ожив. Майстерно підібрані звуки – шум дерев, перегукування в лісі, пісні і танці лісових духів, навіть звуки грози – я кайфувала від усього цього. Простір свого маленького театру актори використовують дуже вміло – ти ніби в епіцентрі, а навколо тебе йде вистава. Часом ти навіть можеш стати деревом чи рятівними колінами, якщо сидиш у першому ряді 🙂 Люблю їх за ці експерименти, і сідаю у другий 😉

Сюжет, я думаю, ви знаєте самі, хоча й немало нового побачите. Можу сміливо рекомендувати усім, хто ще не був і відкритий до незвичного й цікавого у тому житті.

DSC_5996+Друга річ, про яку я сьогодні хочу написати – це сік. Не купований, а хенд-мейд. Минулого року у квітні я провела своєму організмові курс детоксу – для очищення від токсинів, які накопичилися. Одним із пунктів програми був щоденний ранковий сік з овочів. Цей ритуал мені дуже сподобався – часом здавалося, я можу ним поснідати і мені цього буде достатньо. А ще це справді смачно. Мій “зимовий” сік – це переважно буряк, яблуко, лимон, морква й імбир. Влітку можна додавати зелень – стебла селери, шпинат, щавель, листки салату, м’яту та й загалом усе, що душа забажає. Можна робити простенькі варіації морква+яблуко, груша+морква+яблуко, буряк+імбир+апельсин, і це теж буде дуже смачно. Час приготування соку – 15 хвилин, по 5 хвилин на миття-чищення овочів, нарізання й видушування, і миття соковитискачки.

Я почала знову пити сік зранку, хоча й нерегулярно поки, бо готуюся провести своєму організму й тілу черговий сеанс любові до нього – почистити і стати трошки здоровішою. Ну і ефект Баадера-Майнхоф не забарився: як тільки я надумала пити соки, у фільмі “Her” один герой розповідав іншому, що треба пити овочеві соки, бо у фруктових при видушуванні руйнуються корисні волокна. От він, знак! Фільм, до речі, теж хороший. Незвичний – я якось відвикла вже, що у наш час знімають щось таке – на заїжджену тему, але абсолютно не заїжджене і не римейк. А ще там кльовий саундтрек моїх улюблених Arcade Fire.

her__2013__soundtrack_custom_alternate_album_art_by_geforcevice-d73tl95

6 thoughts on “Inspirational things for body and soul

  1. кльово) спробую твій рецепт соку, тому що спеціально купила буряк і не знаю з чим його поєднати 🙂 а в театр Курбаса ти заздалегідь купувала квитки? Бо я як не зайду до них, квитків ніколи немає…

    Подобається

    • Ага, дуже заздалегідь – в кінці грудня на 16 січня, онлайн купувала. Бо каса там тільки у дні вистав і то з 12 до 17.

      Подобається

  2. не бачила виставу у Курбаса, бо не так часто буваю у Львові) але костюми робив мій хороший друг, і мені так приємно було читати, що його робота тобі сподобалася))

    Подобається

Залишити відповідь

