Порт Франківськ

Processed with VSCOcam with f2 preset

Коли я свого часу вперше приїхала до Івано-Франківська і йшла стометрівкою – вулицею Незалежності, з’явилося враження, що от-от з-за горизонту визирне море. Не знаю, звідки взялися такі асоціації. Але у своїх морських асоціаціях я не одинока, є ще Тарас Прохасько і його “Порт Франківськ”, ці думки витають у повітрі.

Processed with VSCOcam with f2 presetВже втретє за короткий час приїжджаю сюди. Місто ніколи не вражало неймовірною красою, як це може статися зі Львовом, але є у ньому щось таке, завдяки чому туди приємно повертатися. І я не про “Fabbrica”, правда, заради цієї пастерії точно варто хоча б раз зазирнути у Франківськ. У Львові я трохи пробувала пасту у різних місцях – “Тарті”, “Familia”, хоча переважно їм її вдома. Але ніде вона мені справді так не смакувала. Тим більше, її там роблять самотужки, для нас це поки що рідкість. Є ще “Мануфактура”, смачні бельгійські вафлі і черги навіть у будній день. Можливо, занадто мало дійсно хороших закладів є в місті, або ж просто там справді добрі вафлі, чесно не можу визначити, які кращі, їхні чи чернівецькі.

А цього разу я зайшла у новий “Urban Space”.       Processed with VSCOcam with f2 presetМеню – це насправді нічого особливого, ну крім розміру порцій і цін. Мені принесли просто гігантський сендвіч з капрезе – такого великого хліба я у житті не бачила. Не фоткаю їжу у кафе, але тут фото заради масштабу – і це я вже половину того сендвіча з’їла, а лишилася ще така, як блюдце.

Processed with VSCOcam with f2 preset

Загалом є багато цікавого, але м’ясного, порції великі, ціни, як на Львів, невеликі. Чудовий простір і мінімалістичний дизайн. Великі вікна, біля яких приємно сидіти і працювати або читати. Попри відсутність явної родзинки мені сподобалася атмосфера, тут хочеться зависнути надовше. Милі горнятка-склянки без ручок, круглі столики і кухарі, які плескають своєму колезі, коли той розгаратав якийсь посуд.

Processed with VSCOcam with f2 preset

Шукала воду – дівчинка з книгарні порадила поїхати на окраїну міста. І мені в принципі було все одно, куди, просто хотілося нових місць. Вийшло озеро, хоча я подумала, що річка. Трохи урбаністичний пейзаж, крига, пуста набережна, новобудови і псевдогуцульська церква “під старовину”. Еклектика міста і еклектика подорожі, коли бачиш не тільки центр.

Processed with VSCOcam with f2 preset

Дорогою додому прочитала одну прохаськівську книжку – про залізниці, тематично так, якраз до відрядження пасувало. Повернулася з хорошим настроєм – а що ще треба, як не це?

Processed with VSCOcam with f2 preset

Вибачайте за телефонофото знову, це вже якийсь стиль постів – то були Чернівці і Тернопіль, тепер Франківськ. Але зараз такий період та ще й зима – хочеться жити трохи легше, хай навіть це буде телефон замість фотоапарата.

6 thoughts on “Порт Франківськ

    • я ото колись дивилася як ти постила фотки з франківської мануфактури і не могла зрозуміти, шо ж там такого прикольного, але тепер розумію)
      про Урбан Спейс якраз напередодні поїздки на The Ukrainians читала, чудова ідея і хороший заклад)

      Подобається

    • то все одна мережа, вони там відносно недавно почали з’являтися. колись, пам’ятаю, ми там знали тільки Химеру.
      дякую) то все vscocam, творить дива і жере купу місця на телефоні))

      Подобається

      • я щось не осилила той vscocam)) поставила його, поклікала, нічого не зрозуміла і видалила)))

        Подобається

      • я просто фоткаю на його камеру і редагую, юзаю фільтри, не реєструвалася, бо теж не сильно розумію тут систему.

        Подобається

Залишити відповідь

