Планування року

Краще пізно, ніж ніколи, вирішила Ліля і таки пише цей пост про планування року, хоча один місяць вже й минув. Зрештою, все одно більша частина 2015-го ще попереду, є що планувати.

DSC_6117+

На 2014-й я писала звичайний список, один, два, три і так далі. Секрет його виконання мав би бути у постійному перечитуванні всіх пунктів і нагадуванні собі, за що братися. Але не так сталося, як гадалося. Усі мої плани, звалені на купу, утворили настільки великий рейвах у голові (і без того не надто впорядкованій), що я зрозуміла – з тим треба щось робити. І вирішила розділити плани на кілька групок, відповідно до теми. Тому завела на кожну по сторінці: “Самоосвіта”, “Ідеї”, “Впорядкування”, “Здоровий спосіб життя”, “В’язання”, “Блог” і “Особисті цілі”. Не думаю, що варто якось пояснювати, що я записую у ту чи іншу групу, окрім може двох. Впорядкування – це прибирання і організація навколишнього простору, речей і свого часу. Наприклад, треба нарешті придумати собі якісь круті нові паролі. Особисті цілі – якісь риси у характері, які не зовсім подобаються і які хотілося б змінити, соціалізація. Наприклад, перестати нервуватися через дрібниці або хамуватих людей. Ідеї – найбільш панкувата група моїх планів, маленький острівець хаосу, мусив же він лишитися. Записую все, що приходить на думку і хоче втілитися. Наприклад, вже реалізована в іг ідея робочих обідів, яка змотивувала мене знову носитися з формочками, повними їжі, на роботу)

В ідеалі перед кожним місяцем вартує міцно обійнятися з блокнотом і переглянути все, що записано, аби вибрати пункти, які втілюватимеш цього місяця. Ну а потім вже собі розписати, по тижнях чи днях, це неважливо. Не знаю, наскільки ця система працюватиме, іноді у мене враження, що аби всі ці мільйон планів не вилітали з голови, їх кожного вечора треба переписувати від руки, як ото Барт Сімпсон на початку кожної серії.

До речі, про блокнот. Цього року він мав бути жовтим, і колір року – жовтий, його багато навколо. Але не склалося, не знайшла я свого ідеального жовтого записника, хоча в уяві він у мене є. Тому поки старий улюблений виконує його роль. Крім записника на першій картинці посту речі, які символізують мої плани. Навушники, закладки для книг від чудової Вікторії-elizabethtown, яблуко, мій кактус-голочниця, ручки і пакетики з цукром з Франківська)

Є ще така штука, як гасло року. Я вибрала цитату, автора якої не знаю – “Зроби що-небудь і доведи це до кінця”. Це дається мені особливо важко, бо ідеями я горю від сили тиждень, і не завжди встигаю їх втілити. Потім все починається заново, нова ідея, новий запал. Проекти накопичуються, але не доходять до логічного завершення. Правда, коли закінчуєш все за раз, відчуваєш себе королем світу, але я не готова міняти це відчуття на те, щоб більшість часу почуватися невдахою.

Крім того, мені дуже подобається ідея тематичних місяців. Обирати якийсь один напрямок і працювати у ньому. Не обов’язково цілий місяць тільки те й робити, що читати книжки чи вчитися ангійлської, але приділяти цьому багато часу. Таким чином можна за рік підтягнути кілька різних сторін свого життя на вищий рівень. Хоча ця ідея ще на етапі роздумів поки.

DSC_6088+
На календарі лютий. У 2013-му я робила собі отакий календар з символами для кожного місяця, сторіночка з нього на фото. У лютому символом була мандаринка. Січень 2015 минув якось сумбурно і позапланово. У голові плавали різні ідеї і пунктики, які треба було дописати до того чи іншого списку. І, як завжди, здавалося, що от цього я точно не забуду, для чого писати, воно і так головне-важливе, запам’ятається. Але краще таки довіритися паперу, ніж відчувати цей їдкий смак упущеної ідеї. Останній місяць зими, хочеться вірити, я проведу у рівновазі з собою і своїми ідеями. Запишу плани на місяць, бо планів на рік занадто багато, та й не люблю я особливо розповідати, чого хочеться. Більше про те, що зроблено.  Але нехай, такий собі сеанс самомотивації цього місяця)

У лютому я хочу:
1. Почистити організм від токсинів і скласти нарешті меню здорового харчування, і головне – зібрати всі рецепти в одному місці, аби мати змогу планувати свій раціон трохи наперед, а не зранку варити гречку)
2.Зробити паузу у купівлі речей. Хочеться трошки заспокоїти свої споживацькі апетити. Так, останнім часом я відкрила для себе багато нових і цікавих українських виробників, і речі мені справді потрібні, але настає такий момент, коли просто хочеш на трохи зупинитися.
3.Читати більше пізнавальної літератури, ніж художньої, ну і англійською щось одне, хоча б статтю чи допис у блозі – кожного дня.
4. Пройти онлайн-курс на якусь цікаву тему на skillshare, creativelive, coursera чи futurelearn.
5. Завести паперовий чи онлайн щоденник для себе. Поки мені подобається Wiznote, який присилає листи китайською, зате розрізняє на Андроїді українську ^_^ Можна поставити пароль не тільки для логування, але й для кожного разу, коли заходиш у вже залогінений профіль. Чимось нагадує ті дівчачі щоденники на замку, які були популярні в часи мого дитинства)) Якщо перестане бути зручним, писатиму на папері. Хоча онлайн – це ідея привабливіша, є змога додавати фото чи картинки, збирати цікаві посилання, які мене чимось зачепили.
6. Звісно, хочу трохи знизити актівіті в інтернеті, або хоча б скерувати його у конструктивне русло.
7. У блог хочу писати два рази на тиждень, врешті видати на-гора всі ті пости, які лежать недо- і ненаписаними і трохи позбавитися звички до збірних постів. Це якась така моя фішка – назбирати цікавого і об’єднати у пост, але я не певна, що це добре. Хочеться просто писати.
8. Знайти нову музику, яку хотілося б переслуховувати. Останнім часом трапляються переважно альбоми на один раз послухати.
9. Одну подорож хочу, за яку поки помовчу і потримаю кулачки)
10. Дов’язати кілька проектів, які тягнуться і тягнуться, в інстаграмі і тут показувати більше готового, а не тільки фото ниток. Взагалі, колись жж сильно мотивував закінчувати, доробляти і показувати результат, бо хотілося тих лайків і похвал – я це люблю і не приховую. Тепер свою порцію лайків я так чи інак отримаю в ig, розлінилася. От, наприклад, є подушка з квадратиків, яка зі мною ще з часів, коли я вперше взяла у руки гачок. Тепер повністю перероблена, але ще не до кінця готова, лишилося зібрати.
DSC_6160+

Лютий – найкоротший місяць року, певно тому, що останній місяць зими і та мусить скоріше закінчитися) Кілька днів тому мене навідала думка, що часу насправді завжди на все вистачає, а ключ до цього простий – треба добре подумати, що для тебе твоє справжнє “все”. І, звісно, не марнувати життя

Цей запис вийшов не зовсім таким, як я його собі уявляла, і мене трохи муляє відчуття, що я знову щось забула. Тож хай гаслом місяця лютого стануть фрази Згадати все і Не ховатися від себе.

А насамкінець пісенька, якою для мене починається лютий)

5 thoughts on “Планування року

  1. Щодо жовтого блокноту — не знала, що це колір цього року. В мене як раз жовтий, хоча може це і не важливо =) Тож дякую, що підняли настрій) Успіхів Вм в цьому році!

    Подобається

Залишити відповідь

