Проект “Вівсянка, сер!”

Так історично склалося, що на сніданок майже кожного дня я їм вівсянку з молоком, горіхами і медом. Я люблю вівсянку і вона мені смакує. Але завжди хочеться спробувати щось нове, особливо якщо їси страву постійно. У планах на 2015-й в мене є пунктик “Реалізувати цікавий проект”, щось таке, що потребує не одноразової роботи і об’єднане певною ідеєю. Нові страви з вівсянкою – саме те, що треба для лінивої мене – трохи стимулюватиме готувати і в неділю не валятися в ліжку до обіду. Не знаю, на скільки мене вистачить – місяць, два, та й рецептів у мене поки небагато, але мені подобається ця ідея, вона змушує встати раніше і трохи потовктися на кухні – значить, чогось таки варта. granola Почати я вирішила звісно що з граноли. Страва американська і для мене зовсім нетипова. Хоча б тому, що потрібно нагрівати мед – я страшенно категорична у цьому питанні, мед у вівсянку додаю, коли вона вже негаряча. Бо при температурі вище 50 градусів мед перетворюється на звичайний цукор і перестає бути корисним, а якщо нагрівати до дуже високих температур – то може бути і токсичним. Але зараз я вже не настільки боюся цукру:) Та й не кожного дня їстиму гранолу, хоча така спокуса є, бо її можна наготувати хоч на тиждень наперед і вона справді дуже смачна.

Для граноли вам знадобляться:
Вівсяні пластівці – 150 г
Грецькі горіхи – 90 г
Яблучний сік – 70 мл
Мед – 70 мл
Соняшникова олія – 30 г
Кориця – 0,5 ст. л
Сіль, перець – по пучці

1.Ріжемо горіхи – я різала доволі крупно, люблю так і змішуємо їх з вівсяними пластівцями.
2.Сік, мед, олію, корицю, сіль і перець змішуємо і трохи підігріваємо, аби утворилася однорідна суміш.
3.Вівсянку з горіхами заливаємо нашим медово-яблучним соком.
4.Форму для запікання вистеляємо пергаментним папером і викладаємо туди майбутню гранолу.
5. Печемо при температурі 170 градусів (а якщо у вас електродуховка – 160) 40-50 хвилин. Щодесять хвилин гранолу треба перемішувати, так вона краще пропікається і стає хрусткішою.
6.Даємо нашій смакоті трохи охолонути, з морозилки дістаємо чорниці, малину або інші ягоди, кладемо їх на дно склянки чи баночки (в мене баночка від йогурту), заливаємо йогуртом чи молоком і додаємо гранолу. Їмо, аж за вухами лящить ^_^

gran Гранола – дуже класний варіант для відрядження чи подорожі, а якщо не знайдеться йогурту чи молока, можна хрумтіти просто так. Ну і перед випіканням додавати сухофрукти – фініки, родзинки, курагу, журавлину, різні види горішків і насіння за смаком.
Рецепт – з блогу Cook & Share, я просто вдвічі зменшила пропорції і додала свій наповнювач. В ідеалі хотілося б знайти альтернативу меду, яку можна нагрівати без шкоди для продукту. Можливо, якийсь з сиропів – агави чи топінамбура, але поки я ще не готова до такого дорогого задоволення.
До нових вівсяних зустрічей і смачних усім сніданків)

4 thoughts on “Проект “Вівсянка, сер!”

Залишити відповідь

