Крамбл!

crumble
Крамбл з англійської перекладається як “кришитися, подрібнюватися”, але асоціативно це слово нагадує мені якесь заклинання, яке має силу перетворювати нудний сніданок у цікавий;) Вівсянковий проект знову виходить на дистанцію, буде смачно)

Я переглянула купу рецептів цього англійського смаколика, були і мегазакручені, і не дуже заморочені. Але врешті вирішила зробити щось своє, лайтове, просте і швидке у приготуванні. В результаті вийшла така собі варіація граноли, але не зовсім. Смак пластівців нагадує пісочне печиво чи якийсь десерт.

Отже, для однієї порції крамблу нам знадобиться:
Вівсяних пластівців – 75 г
Коричневого тростинного цукру – 25 г
Масла вершкового замороженого – 25 г
Чорниць або інших ягід – за смаком, у мене було грам 30-35

1.Духовку розігріваємо до 190 градусів.
2.Змішуємо пластівці з цукром. Цукор можна і звичайний брати, мені тростинний смакує більше, але це я просто мажорюся. Хоча, не знаю, чи змогла б я вчора купити звичайний;)
3.Масло, яке добре замерзло, натираємо на буряковій терці у мисочку з пластівцями. Потім руками перетираємо пластівці з маслом у крихту – от і виходить крамбл.
4.Дно форми для випічки встеляємо тонким шаром вівсяно-масляної крихти, далі додаємо чорниці. Решту нашого крамблу використовуємо як шубку для чорниць.
5. Ставимо у духовку на 20 хвилин.

crum
NB! Крамбл вийшов досить солодким, кількість цукру можна довільно зменшувати або й взагалі відмовитися від нього і потім полити все це щастя медом чи солодким йогуртом.

З кількістю масла теж думаю поекспериментувати, як і з фруктовою начинкою. Бо поки є тільки заморожені чорниці, ними й тішуся. Тим, хто любить запечені яблука чи груші, смакуватиме начинка з цих фруктів з корицею, а ще можна сир домашній додати. І горіхи, я про них забула і згадала аж коли до фото дійшло. Словом, варіантів ціла торба, особливо у літній сезон. Журавлину ще можна, для кислинки, правда у мене вона поки тільки як декорація йде:)

Смачних вам сніданків, хоч, зізнаюся, у мене крамбл був на обід – зранку не змогла встояти перед спокусою вареників;)

Залишити відповідь

