Як я лютувала

2015-02-21 02.48.56 1На початку лютого я написала тут у блозі такий собі ту-ду ліст, а в записнику зробила розширену версію. Вже постфактум можу сказати, що не все заплановане вдалося виконати, але згрубша я собою задоволена.

Досягнення місяця:

Блог ожив, хоч і не 2 рази в тиждень, а останній тиждень й узагалі самі рецепти, але ритм є. Хоча я досі на роздоріжжі блогерства і простої писанини, особливо коли пропускаю п’ятничний пост про натхнення. Але, зрештою, не люблю зв’язувати себе чимось, і не хочу робити з блогу зобов’язання.

Мій проект “Вівсянка, сер!”, який я почала у лютому, радує смачними відкриттями і у березні він триватиме.  Також у лютому завдяки інстаграм-проекту #25workdinners я знову повернулася до хендмейд-обідів на роботі. Коли буде більше зеленини, планую продовжувати його. Не зовсім склалося зі здоровим харчуванням – якщо минулого року у квітні я могла собі дозволити детокс, то з нинішніми цінами доведеться почекати до літа. А поки можна спробувати інтуїтивне харчування, бо душа прагне тортиків, чесно скажу)

Онлайн-курс, англійська, читання, обмеження споживацьких апетитів, в’язання, спорт – все це потрохи виходить і я рада, що хоча б так. Маленькі результати – теж результати.  Єдине, що не виходить – подорож, поки остаемся весновать у Львові. Але все можливо.

2015-02-05 05.45.57 1

Tips and conclusions місяця:

  • Писати не лише план на день, але й поруч, паралельно, те, що зроблено. Купа невикреслених пунктів у списку можуть добряче засмутити. А часто так буває, що протягом дня з’являється багато важливого, чого не планував звечора. І список, хоч й не до кінця виконаний, вже не так гнітить, та й враження, шо день пройшов намарно, немає.
  • Ще читаю зараз одну книжку, де є ідея трьох основних планів на тиждень і трьох – на кожен день, теж цікаво, думаю спробувати.
  • Перечитувала старі записи у жж і зрозуміла, чим вони кардинально різняться від звичайних щоденникових і чим для мене формат блогу чудовий – хочеш-не-хочеш, тут я думки вилизую – літературно, стилістично, аби було зрозуміло і читабельно. Почитала себе стару в жж і навіть трошки запишалася – деякі речі й надалі залишаються слушними. Натомість старі дівочі щоденники читати не можу – і не тому, що я у 14 і я у 24 – це дві різні людини. Просто писане не для публіки – це сіносолома, яка здебільшого писалася, аби з себе це кудись вилити і форма була неважливою.
  • Тому заведений у онлайні щоденник тільки для себе – це не те, що я перечитуватиму, але терапевтичний ефект колосальний. Достатньо було знайти годину часу і позмітати з усіх закутків голови думки на теми, які тривожать і все – тотальна свобода від них. Таке враження, що витягла їх з голови, поклала у пам’ять щоденника і забула. Дуже лікує.

Місце місяця – однозначно “Щось цікаве” і Знесіння.

2015-02-27 02.54.41 1

Музика місяця

Початок місяця – це були Broods і їхня неймовірна Sleep Baby Sleep, яка тепер працює дзвінком у моєму телефоні, а також крута Coattails, але загалом весь плейліст незлий

А у передостанній день зими ми пішли на Kingsman’ів і це любов. Ідеальний шпигунський фільм – бо пародія і бо про британців, і бо музика теж крутезна, така magnific.

Цитати місяця
2015-02-20 05.06.54 1

Ніхто не спотикається, лежачи у ліжку. (Японське прислів’я)

Любов – важливе слово, воно має цілющі властивості. Одне це слово може врятувати життя, зцілити душу і тіло. Але нерідко це слово вживається недоречно і зачасто. Ним ніби лікують кожен синець і кожну подряпину, кожен опік. В стосунках не можна на все ліпити пластир. Це стає звичкою. І не помічаєш, як ліпиш пластир на ракову пухлину. (Щось цікаве)

Час потрібно проживати, а не заощаджувати, бо в якусь мить виявиться, що всі ті часові заощадження з’їла екзистенційна інфляція. (Кшиштоф Варґа)

Залишити відповідь

