Енергетичні бомби

Я довго думала, що б такого зробити з вівсянки цього разу. Ну і власне печиво – це була та ідея, яка давно лежала на поверхні. Тим більше, дану собі обіцянку нарешті перестати їсти магазинну випічку треба виконувати.
А печиво вийшло не зовсім десертом, скоріше енергетичною бомбою, одного печенька вагою у 50 г може вистачити для поповнення запасів енергії, двох разом з кавою – для лінивого сніданку, замість грінок з маслом і варенням.
1425994420485
Для 10 порцій енергетичної вівсяної бомби нам буде потрібно:
Вівсяних пластівців – 2 склянки
Борошна (у мене вівсяне) – 1 ст. л.
Цукру тростинного коричневого – 25-35 г
Масла вершкового – 75 г
Яєць– 2 шт.
Фініків – 5 шт
Бананів – 1 невеликий
Мигдалю або інших горіхів – за смаком

1.Духовку розігріваємо до 180 градусів.
2.Збиваємо яйця з дрібкою солі і вливаємо туди розтоплене масло.
3.Додаємо цукор і добре, до однорідного стану, вимішуємо.
4.Банани товчемо або ріжемо на невеликі шматки, фініки теж подрібнюємо.
5.До яєць з маслом і цукром висипаємо пластівці, борошно, банани і фініки. Ретельно перемішуємо.
6.Мигдаль теж можна всипати у масу, я додавала цілий у тісто і зверху для прикраси, на вже сформовані печенька.
7.Формуємо наші бомбочки – спочатку катуляємо тісто у руках і робимо кульку, потім трохи приплюскуємо її, прикрашаємо мигдалем чи іншими горіхами і викладаємо на деко, вистелене пергаментом.
8.Випікаємо впродовж 20 хвилин.
9.Витягуємо «бімбочки» і дерев’яною або силіконовою лопаткою знімаємо з пергаменту – інакше печенько ризикує прилипнути.

Трохи особистих вражень. Я, звісно, не втрималася і першу бімбу з’їла ще теплою. Згадала всю свою «любов» до смажених бананів, які я колись готувала, натхенна книжками Маркеса. І остаточно вирішила, що ці фрукти я люблю тільки у сирому вигляді. Але от сьогодні взяла дві бімби на роботу і зацінила цей легкий банановий смак.
Фініки – їх ви можете замінити родзинками, а я просто не люблю у вівсяному печиві родзинок, та й загалом щось розлюбила їх. Ідеальною парою видається мені мигдаль з сушеною журавлиною – колись спробую.

Ну і про користь напишу. Тут немає білого борошна, цукру я додавала дуже мало, але печиво вийшло доволі солодким завдяки бананам і фінікам. У рецепті, який я брала за основу, було взагалі 100 г цукру, це без фруктів. А масло і яйця – штуки хоч і калорійні, але теж здорові і потрібні. І навіть якщо борошно буде білим, як і цукор, усе одно ви знаєте, що поганим себе не нагодуєте)
Смачних вам сніданків для сповненого енергією дня;)

Залишити відповідь

