Simple knitting

66776

Іноді хочеться в’язати прості речі. Лицеві-виворотні, стовпчики без накиду і повітряні петлі. Загалом ідея simple knitting захоплює мене час від часу, особливо тоді, коли треба якось використати залишки ниток. От і цього разу – була у мене в’язана з квадратиків подушка, яку зробила одна дорога людина. Подушка вже стара і вигляду не мала, але нитки мені хотілося прилаштувати кудись. Дуже подобалися кольори і їх поєднання, лише не могла згадати, де я це вже бачила. А потім зрозуміла, що є у них щось вангогівське.

.36            9b0b2593a088

Зрештою, аби вони завжди залишалися зі мною, зробила три однотонні підставки для горнят, одну велику підставку для тарілок і до неї в пари маленьку трьохколірну. Я часто п’ю чай на підвіконні або щось гризу і такі підставки давно були потрібні. Та й для води акварельної чи там змивки для нігтів теж речі незайві. Я задоволена, а кольори тішать око. І давно вже хочу знайти отакий рябий сірий хорошої якості, аби зв’язати светр)
ооло

А оскільки ниток трохи та й було, як виявилося, мені завжди бракує ще однієї корзинки для в’язання. Ця вже п’ята і все одно мало, бо істинний knit addict має у процесі роботи з десяток речей одночасно і для кожної мусить бути своя корзинка. Ця вийшла у такому собі бохо-стилі можна навіть хвостики від ниток не заправляти, хвиляста і смішна, така маленька торбинка, але сподобалася мені і тепер у ній живе найголовніше в’язання. І вона нагадує мені про мою дорогу людину.

ьтоо

Загалом, спостерігаючи за закордонними блогами про в’язання, у мене склалося враження, що разом з тими, хто в’яже серйозні аранисті речі, є чимало тих, кому імпонує отакий спосіб простого в’язання. І вони не кремпуються навіть продавати його. Та й загалом просто отримують задоволення від того, що роблять, а магазинчики на etsy чи в себе на сайтах створюють для душі. Фотографують не тільки речі, але й красиву пряжу, іноді мені це навіть більше подобається. Як і прості речі, які вони роблять – це надихає й мене щось робити, і водночас їхнє в’язання не таке incredible, щоб захотіти й собі повторити – бо у скарбничці у мене ідей на 9 життів вперед, а є й ще якісь власні.

За такими людьми просто приємно спостерігати. Тому здаю два своїх улюблених таких блоги:
https://bmandarines.squarespace.com/blog/ – блог француженки Мелоді, яка живе у Латвії. Красиві нитки (ууу, як я заздрю)) і просто slow life pleasures)
http://unpeusauvage.com/ – блог Джулії з Мілану, не тільки в’язання, але й текстиль, книжки, та й просто маленькі записи про кожен день.

Залишити відповідь

