Ужгород: не сакурами єдиними

28Імпровізована серія моїх розповідей про міста Західної України, супроводжувана телефонофото, триває. Дуже ціную за можливість хоча б отак подорожувати свою роботу. Особливо добре, коли залишається ще трохи часу на прогулянку – в Ужгороді мала дві години до поїзда і попри сірий дощовий день вирішила пройтися містом, де була всього один раз і зовсім недовго. Ужгород видався мені дуже зеленим, наповненим кольором і нелюдним, але це й не дивно для буднього дня.

02

З пішохідного моста на мене дивилася філармонія, каштани і дощовий і від цього бруднуватий на вигляд Уж.

33На сакури я не потрапила – не сильно засмутилася, бо їх і у Львові тепер трохи є. Зате рясно цвіли іриси-півники – подекуди просто отак на вулиці, як біля філармонії. У нас такого не помічала.

18Випала нагода нарешті потрапити у скансен біля замку. Як не дивно, у самому замку я не була і, чесно кажучи, не тягне – я більше люблю замки-розвалюхи на горі, ніж вилощені і вписані у міський пейзаж. А скансен от дуже порадував – не встигаєш втомитися від вражень, гуляючи ним, бо у порівнянні з львівським цей музей справді крихітний, і водночас бачиш багато цікавого.

16Отаке чудове кольорове поєднання я не могла оминути увагою – дуже гармонійно та й просто красиво.

17Каченята розповідали свої качині історії – ще з села пам’ятаю, як то смішно, коли підходиш до загороди і вони одразу починають викрякувати-випрошувати їжі, запитально дивляться і смішно ворушать дзьобами. Такий приємний флешбек пережила.

11Вулики на одному з подвір’їв живописно виглядають. Якраз остаточно припинився дощ і виглядало на те, що Закарпаття таки стане сонячним.

10

А оцей кущ я бачила ще у Львові – правда, там квіти були зеленими. Самі суцвіття нагадують гортензію, а називається це чудо калиною Бульденеж, і дуже прикрашає довколишній пейзаж.

12Брама до замку притягує як магніт. Ех, шкода, що я була сама, місце для фото бомбезне, особливо коли отак у будні немає людей.

15Кроленята разом з травою, яку їм дали їсти, паралельно підгризали клітку – не інакше, як планується втеча з Шоушенка або просто люблять зуби об дерево точити, уявляють себе бобрами))

19

А це чиста акварель чи готовий натюрморт олійними фарбами – я дивлюся на цю картинку і уявляю її собі у вигляді малюнка. Добре, коли люди ставляться до своєї роботи не як до обов’язку, а як до покликання і навіть будучи звичайним наглядачем у музейній хаті, вносять у неї свою часточку світла, як от букет бузку на столі:)

34Тарілки на стіні однієї з хат мені просто шалено сподобалися. Як тільки знайду свою першу красиву тарілку, яка мене так само надихатиме, розпочну власну колекцію. Бо це прекрасно і набагато красивіше, ніж щось кічеве й помпезне.

06

Кіт має вже рефлекс – як тільки побачив, що я підходжу до нього, сховав голову, прикрився лапою і ні на які кицькання не звертав уваги. Туристи певно затискали-залюбили:)

27Красиві вікна, підвіконня й стіни Ужгорода – я просто тану від таких речей, стою, милуюся і мрію про схожий сад і вікна)

20

Уж після обіду вирішив нарешті наповнитися кольором і я насолоджувалася цією синню.

22Рожеві каштани цвітуть на Одеській і виглядають неймовірно – ну, може, тому, що я звикла до білих і хвилин п’ять розглядала це прекрасне рожеве божевілля, аж люди почали озиратися.

30Позазирати у дворики – святе. Ці вазонки у баняках мене прямо розчулили – знову флешбеки, величезні фікуси й папороті у старих каструлях у селі, дитинство-дитинство..)

І поза сакурами тут є на що дивитися, хоча з впевненістю сказати, що це моє-моє місто, не можу. Я ще не зрозуміла, наскільки мені тут комфортно, але отакі маленькі міста з величезною концентрацією краси на квадратний метр – однозначно чудова локація для поїздки на день, подолання домашньої хандри й підгодовування своєї внутрішньої жаги мандрівок.

3 thoughts on “Ужгород: не сакурами єдиними

    • загальний вагон, схоже, можна витримати тільки коли ти молодий безтурботний студент і грошей в тебе менше, ніж терпіння;)

      Подобається

Залишити відповідь

