В’язана одежина для читалки

DSC_8512+

Моя читалка давно потребувала нової одежини – стара зносилася й геть зовсім не мала вигляду. Я планувала для неї зовсім іншу “шубку”, але десь треба було прилаштовувати фіолетове аранисте “щось”, яке я почала в’язати у пориві любові до цих ірландських візерунків. Його розміри виявилися ідеальними для кофра, тому нарешті моя читалка має пристойний вигляд.

DSC_8562+
Конструкція проста – всередині захована основа від блокноту на пружинах, яка дає змогу відкривати цей кофр і ставити його буквою “Л”, це зручно, коли читаєш за столом або навіть лежачи, поклавши собі читалку на пузо;) Читалку тримають резинки – і я була щаслива знайти саме фіолетові, а не нудні чорні або білі. Ґудзика чи зав’язок цього разу не робила, зрозуміла, що я ними просто не користуюся. Усе зшито і пришито моїми руцями, як там люблять наші майстрині писати – повністю ручна робота !!! – хоч то справді вимагає трохи часу і терпіння, особливо на етапі збирання усіх елементів докупи.

DSC_8610+
Взагалі кофр такої конструкції народився, як це буває, з потреби – я не хотіла купувати шкіряний, бо це було дорого плюс я маю певні переконання, які стимулюють мене мати якомога менше шкіряних речей – тільки ті, які справді необхідні. Також чимало людей писали, що магнітна кнопка на таких кофрах негативно впливає на роботу читалки. Звичайного в’язаного чохла мені робити не хотілося – він доволі непрактичний, адже читалку потрібно постійно з нього витягувати, та й таким чохлам бракує цупкості. У мене між тканиною і в’язаним полотном – товстий картон, який запобігає механічним пошкодженням. Якщо сісти на читалку, її це, звісно, не врятує, а от у транспорті чи просто між речей у сумці чи рюкзаку вона лишиться цілою.

DSC_8570+
Хочеться вірити, що це справді мій маленький винахід, бо нічого подібного я не зустрічала, але впевнена, що схожі кофри точно ще хтось робить. Вони довго служать – попередня в’язана шубка берегла мою читалку трохи більше, ніж три роки, затишно виглядають і їх хочеться брати до рук частіше 😉

DSC_8530+
На замовлення такі кофри теж роблю, можна з гачкованою шубкою, вона навіть більше наддатна для цього, бо мій новий кофр – то радше експеримент зі спицями, і на вигляд він вийшов об’ємніший, ніж гачкований. Запитуйте, якщо щось цікавить)

8 thoughts on “В’язана одежина для читалки

  1. Вааау! Ви не повірите, як довго я шукала щось подібне для своєї читалки і як випадково на Вас натрапила)
    як можна зробити замовлення? і яка ціна буде такої краси?

    Подобається

  2. Оскільки мова вчора починалась з кіс, то я сюди тобі про шишки напишу. Ось таким способом я люблю найбільше їх в’язати. Тут різниця лише в кількості стовпчиків. Можна й більше робити, щоб шишка була ШИШКОЮ. 🙂
    http://vfl.ru/fotos/3c283fc59966315.html
    http://vfl.ru/fotos/5137791b9966316.html

    Подобається

Залишити відповідь

