Жінки мого плейлиста

У музиці у мене все так само як у житті – якщо заклинить на якійсь одній темі, буду слухати і залипати довго. Бувають періоди “чоловічої” і “жіночої” музики, коли хочеться слухати певний голос. Зараз саме останній і кайфую я переважно від дівчат з потужними і низькими голосами. Вимальовувалося кілька фавориток, їх я готова слухати за самі лише тембри, інтонації і харизму, але й мелодії не відстають.

London Grammar. Коли мені сумно, я слухаю їх і радію хоча б тому, що буває такий прекрасний голос, як у вокалістки Ханни Рід. Коли мені хочеться спокою і розміреності, я теж слухаю їх і вони налаштовують мене на дзен. Коли дощ, рука сама тягнеться до папки з цією музикою. Осіння, дещо меланхолійна, але прекрасна.

Sia. Для мене це та музика, яку я можу ввімкнути в абсолютно будь-якому настрої, особливо альбом 1000 Forms of Fear і кайфувати від кожної пісні, від потужного голосу, від мелодій, та від всього.

 
І не можу оминути оцей кавер від Sia, неймовірний, як на мене. Як, в принципі, і усе, до чого торкається її голос.

Marina and the Diamonds. Колись пробувала її слухати, і не пішло. Але розумний шафл на Soundcloud видав пісню з останнього альбому “Froot” і я зрозуміла, що це абсолютно моя музика. А ще у Marina є якийсь такий невловимий цікавий акцент – вона твердо вимовляє англійські слова, певно чути грецьке походження.

 

Bat for Lashes. Валялися у мене її альбоми на старих дисках до моменту, коли якось не вирішила я пошукати старе-забуте. І підвисла на цій музиці і енергетиці, якою вона мене заряджає.

 

Lorde. Колись випадково десь її почула, прекрасна, форматна для теперішньої музики новозеландська дівчинка, трохи ланадельреїть, але по-своєму заманлива і налаштовує на бойовий настрій.

 

Sophie Ellis-Bextor . З часу моєї підлітковості сильно стерлися межі стилів. Те, що колись було відвертою попсою, стає, наприклад, electronic чи ще чимось. І от Софі, яку я ще колись за шкільних часів на каналі M1 дивилася, потрапляє в цей список. А все чому? Тому, що я страшенно люблю її тембр голосу, та й часом хочеться чогось такого зовсім легкого і танцювального послухати.

2 thoughts on “Жінки мого плейлиста

Залишити відповідь

