Українські блоги, які я читаю

DSC_8682

Свого часу, коли я лише переповзла сюди вести свій блог, у моїй стрічці на Блогловін було зовсім небагато українських блогів – лише кілька. Але минув рік і я помітила, що їх стає більше. Я  випадково натрапляю на цікаві блоги або мене знаходять цікаві люди, які пишуть на дуже різні, та незмінно захопливі для мене теми. Ділитися я люблю (іноді аж занадто), списки писати теж великий фанат, тому вирішила зробити окремий пост про це. Картинки з блогів тягнути не буду, зазирайте туди, там цікаво 🙂

art-of-life.com.ua – у Каті багато про подорожі і що найбільше мене притягує – подорожі навиворіт, не про красу місць (хоч і про це теж), а про себе-у-подорожі і те, наскільки іншим ти можеш приїхати одного разу.

blackswan.in.ua – не зовсім вписується у мою компанію блогів ось цей, короткі замітки про все на світі, цікаві факти, не завжди цензурно, але незмінно пізнавально.

byzkova.wordpress.com – Ліля пише про книжки, освіту, подорожі й своє життя. Блог із тих теплих, які я люблю.

dzvonkovska.blogspot.com – на фото у цьому блозі лав сторі, мандри і трохи хендмейду – чудовий зміст, але найбільше мене притягують кольори. Тут якась своя, прекрасна гамма.

halcja.wordpress.com – книги, думки, ідеї, малюнки та фото, особливо книги і цікаві записи на навколокнижкову тематику.

ilookandsee.com – думаю, важко встояти перед фото у цьому блозі, настільки вони тішать око. Найбільше люблю тут пости про подорожі, про нові місця з цілком особливими картинками.

kosholka.blogspot.com – це один з блогів, звідки я часом тягаю рецепти. Надя вміє смачно приготувати і написати.

ksenyak.wordpress.com – Ксеня вільно почуває себе у морі сучасної української і світової літератури, багато читає і пише про книги, а цю тему я люблю.

lestorybook.blogspot.com – це блог про натхнення, який нагадує смачне велике тістечко, що ним ніяк наїстися не можеш, таке воно добре. Багато візуальної краси.

mandrivka.wordpress.com – люблю читати Ладу, її тексти для мене дуже живі і вона вміє помічати й розглядати деталі під цікавими кутами.

movieton.net.ua – Марина пише про кіно, я довіряю її думці щодо фільмів і люблю читати її рецензії.

musingsandcravings.com – дуже теплий і приємний блог про радощі життя. Марічка вміє бачити красиве.

oksfancy.com – музика, красиві фото, багато натхнення відчувати радість від життя – то все у блозі в Оксани.

step-to-fly.blogspot.com – блог українки, яка живе у Чорногорії, в’яже гачком і детально пише про це. Але найбільше у цьому блозі мене колись зачепила систематичність, з якою описаний процес в’язання – теж так хочу!

tastyworld.com.ua – ще Катя, крім блогу про мистецтво життя, веде фудблог. Рецепти вегетаріанські, смачні й красиві, а ще є про кухню у різних країнах – словом, поживитися буде чим 🙂

travelpaw.in.ua – блог зовсім для мене непрактичний (ну поки що), про подорожі з собакою. Але дуже цікавий, ну і мандрувати ж не обов’язково з собакою 😉

wannagonnarun.blogspot.com – блог про біг, який я знайшла недавно і який мені сподобався.

vaenn.wordpress.com – книжки й життя, навколокнижкове й буденне, роздуми, люблю я цю тематику.

zhutext.wordpress.com – книжковий блог Христини один з тих, через які можна дізнатися про цікаву читанку, дорослу і дитячу. А ще вона час від часу пише статті для блогу ВСЛ, які мені подобаються навіть тоді, коли тема геть далека (про слінги, наприклад).

І невеликий бонус. Нечесно буде не згадати два мої улюблені жж-шні блоги, які читаю з великим задоволенням. Це блог svitla4ok.livejournal.com – Світлана розповідає про кіно, вона його поглинає великими порціями, а я збираю концентровані вершки і дивлюся за її рекомендацією хороше і deep-like-ocean.livejournal.com – Оля пише про натхнення до життя такі тексти, що не милуватися ними неможливо.

2 thoughts on “Українські блоги, які я читаю

  1. дякую дуже за цікавий список! бо якраз учора плакалася на фейсбучику: ну порадьте мені хтось, будь ласочка, цікаві блоги на Вордпресі! і тиша…

    Подобається

Залишити відповідь

