Враження березня

2016-03-11 08.37.32 1.jpgОбіцянки-цяцянки – подумала Ліля, відкривши свій блог, де останній пост про враження лютого із клятвою більше не писати сюди тільки раз у місяць. Але виправдання, де я літала – останнє, про що хочеться писати. Достатньо того, що березень був дуже драйвовим, а останні дні я активно готувала ґрунт для квітня, який точно стане місяцем року. Та поки – березневі враження. Поїхали.

∼•∼Кіно∼•∼

getmovieposter_the_dressmaker_2“Dressmaker” –“Кравчиня” стала головним фільмом місяця. Трохи трешу, багато стьобу, чорний гумор, фарс, шикарні сукні Кейт Вінслет і очі Лаяма Хемсворта. Окремі аплодисменти для Джуді Дейвіс і Х’юго Вівінга за їхні феєричні ролі. Ідеальне кіно про “ашолюдискажуть” і тиск соціуму. Дивитися і насолоджуватися кожним кадром.

“Brooklyn” – люблю Сіршу Ронан з часів “Спокути”, і тут просто насолоджувалася її нестандартною зовнішністю і хорошою грою. Фільм з тих, де перші півтори години – жодної інтриги, без ніяких тобі різких поворотів, що вже оскомину набили.  А ось останній кавалочок дивує простотою і водночас складністю драми. І потім ходиш-думаєш над тим, який вибір був правильним.

“The Danish Girl” – той випадок, коли я оцінила нарешті гру Алісії Вікандер і остаточно побачила її відсутність у Едді Редмейна. Ця постійно злегка нахилена голова і широчезна усмішка, через яку наче проступає біль – у кожному фільмі одне і те ж. Хоча власне зовнішньо він на роль Лілі підходить, є у ньому щось дуже фемінне.

“The Man from U.N.K.L.E.”– знову Алісія Вікандер і красиві мужчини поруч. На Генрі Кевіла приємно дивитися, ще у “Тюдорах” його зацінила, якраз заради нього і вирішила глянути. Але й Армі Хаммер не розчарував. Суто візуальна стрічка для мене, гарні місця, цікавий одяг затягували більше, ніж сюжет. А, ну і український переклад з використанням азірівки – це щось.

“11.22.63” – знічев’я почала дивитися цей серіал за Кінгом. І зрозуміла, що пропала – Джеймс Франко такий шалено харизматичний, що я кайфую від кожного кадру. Ну і сюжет, звісно, хоч не прихильник Кінга, слухала кілька книг у аудіоформаті та й по всьому.

І передивлялася один з улюблених мультиків – “Spirited Away” Міядзакі. Згадувала, як ще у школі ми з подругою купили одну на двох відеокасету, щоб мати змогу передивлятися. Потім я навіть намалювала якось Сен-Тіхіро верхи на драконі Хаку і цей малюнок довго прикрашав мою книжкову шафу, аж поки не порвався при переїзді.

∼•∼Книжки∼•∼

terror_by_winerla-d4b31puЄдиним і повновладним королем місяця став “Терор” Дена Сіммонса. Не знаю, скільки сторінок у паперовому варіанті, але у кіндлівському – по 12 на відсоток, і це дофіга й трошки. Попри такий королівський обсяг я читала його, захлинаючись, навіть не починаючи жодної іншої книги. А це для мене майже як подвиг. Коротко – історія на основі реальних подій про те, як два британські кораблі в середині ХІХ століття шукали північно-західний прохід з Атлантики до Тихого Океану. Там вони застрягли серед льоду і людей почав вбивати невідомий монстр – це вже почався літературний домисел Сіммонса, бо експедиція зникла та й по всьому. Були у мене протиріччя з цим полярним монстром – увага, спойлери! – я не люблю, коли якась таємниця у книжці чи фільмі так і не знаходить логічного пояснення. Тоді здається, що автор просто “кинув” мене і не напружувався особливо. І вже десь на 90% книжки я думала собі записати Сіммонса в такий чорний список. Натомість буде він у мене тепер в найбілішому. Бо я просто у захваті від останніх акордів, де походження монстра – у міфології ескімосів, ще й ця думка переплітається з проблемами глобального потепління й людського сліду на нашій планеті. У захваті від розділу, де Леді Безмовна робить санки з шкур тварин і замороженої риби чи ловить тюленів – читала б і читала такі речі, за що власне мені страшенно “Вічник” Дочинця сподобався.  І досі мене безмірно вражає, як люди навіть у таких суворих умовах можуть жити. До речі, вичитала тут, що якраз знімають серіал за мотивами, правда, нічого хорошого я від нього не чекаю.

∼•∼Музика∼•∼

Мої три пісні місяця цього разу вийшли якоюсь трохи електронщиною. Балдію зараз від такого, хоч у голові часом грає якийсь джаз а-ля Avishai Cohen


Troye Sivan такий приємний і легкий майже поп, чую щось спільне з Lorde, а цю дівчину люблю.


Alpines чимось нагадала La Roux, яку колись дуже любила.


Здається, ця пісня популярна на радіо, але оскільки я не слухаю його, то оце тепер вперше почула. Качає)

∼•∼Подорожі∼•∼

Processed with VSCO with f2 preset

Спочатку був Чортків, поїхала у гості до шкільної подруги і її котів. Заодно вийшло купити класні нитки й побачити віадук у Плебанівці.

Processed with VSCO with f2 presetА потім був Франківськ, куди я давно хотіла, та все ніяк. І от у відрядженні до поїзда в мене ще залишалося трохи часу, з цього вийшло одне приємне розвіртуалення, одна нова книгарня, проба піци в Fabbrica, прогулянка до озера, детокс-соки з Mondays і розмови про в’язання – у Львові про це майже не маю з ким поговорити.

∼•∼Нове∼•∼

Processed with VSCO

  • Відмовилася від цукру – бо не тягне і нема в ньому нічого корисного. Це не залізобетонна заборона для себе, а вміння слухати свій організм.
  • Пофарбувала пряжу лушпинням цибулі, про це напишу, як тільки зв’яжу зразок із неї.
  • Знайшла у Львові добрі авокадо й ідеальну фету – залишається вигадати хороший тег для інстаграму про маленькі кулінарні відкриття у Львові, й напишу теж. Правда, вже написала про улюблений фруктовий хліб.
  • Трохи міняла гардероб, знайшла ідеальне лільопальто і жовту сумку, з якою не розлучаюся й вона повністю пасує до улюбленого снуду. Але ще багато всього треба продумати-купити.

Квітень обіцяє бути неймовірним, вірю йому і цьому теплу, яке вже до нас прийшло.

Залишити відповідь

