The Durrells: любов з першого погляду

the_durrells_2016.jpgВ дитинстві мене не надто приваблювала художня література про тварин. “Моя сім’я та інші звірі” Джеральда Даррела, яку чимало однолітків любили, пройшла повз мене. Тому коли недавно почула про новий серіал “Даррели” (The Durrells), теж не зацікавилася. Згодом хтось похвалив його у Фейсбук-стрічці вдруге, втретє. Але остаточно мене переконав оцей постер, де Даррели сидять за столом у воді. Це той тип фільмів, які я дуже люблю: комедія з елементами бурлеску і фарсу. Cпокусило мене ще й місце дії – грецький острів Корфу, це значило красиві пейзажі, бірюзове море і таку любу мені ідею втечі з великого міста. Скажу одразу, я не розчарувалась, бо прекрасних моментів там навіть більше. Порахуємо!

Greece_Coast_Mountains_483164.jpg1.Природа. Незважаючи на те, що кожна серія – це тільки 45 хвилин, гарних місць до них встигли понапихати. Море, скелі, сади, озерця, оливкові дерева та й сільські дороги Корфу. І на їхньому тлі дивовижно обідраний будинок, в якому живуть Даррели, хоч це і неважливо для них.

2.Гумор – він люксусовий, як на мене. Такий, з нотками сарказму, але усе ж добрий і позитивний. Натураліст Тео, який з паперовою бородою грає роль священика на похороні кажана. Марго, яка пригощає монаха цигаркою, аби він не кричав, що дівчина засмагає біля монастиря. Мама сімейства Луїза, яка зітхає, що її чоловік великий егоїст, бо помер і лишив її саму з чотирма дітьми і жартує, що теж любить природу й павутина вражає її, проте собор святого Петра в Римі усе ж більше;) І улюблена сцена сніданку у воді чого тільки вартує – дивні серіали рулять.

810.jpg3.Актори і їхні персонажі. Прекрасний кастинг. Передусім маленький Джеррі – Майло Паркер. Він настільки милий, що хочеться аби тільки його й показували. Любов до тварин, інтерес, який він має до усіх живих істот, а ще фраза “Усі тварини чудесні. Особливо ті, яких ніхто не любить” – це він про кажанів говорив, остаточно мене добила 🙂 І, звісно, звірі – чого тільки пелікан вартує, хоч мені й трохи шкода, що Джеррі його у клітку посадив. Дейзі Вотерстоун, яка грає Марго Даррел, сестру Джеррі, активно росте і видає перли “Для чоловіків і жінок існують різні правила? – Ти тільки тепер це зрозуміла? – Я була зайнята дорослішанням”. Актори-греки – окрема хвалебна пісня. Анна Савва, вона ж Лукареція, помічниця сім’ї, яку старший браті Ларрі, замість вчити англійської, напихає вигаданими словами і підсміюється з неї. Ну і вона не ликом шита: замість  “привіт” навчила говорити його “задниця” грецькою – пісня, просто пісня!

the_durrells_ep2_23.jpg

4. Окремим пунктом актор-скандинав Ulric Von Der Esch, він же швед Свен у серіалі. Замість русявого зробіть його у своїй уяві брюнетом – і вуаля, у вас є сорокалітній Колін Ферт! Ну хіба не прекрасно? Колін невпинно старіє, хоч йому і так незле, але ж як добре, що є такі схожі на нього актори, які ще й грають у чудесних серіалах?

durrellsmargo-large_trans++Y1vlWu6X4ClJ13DpyYGHanCugcTyzyB-SXuPVffSvBI

5.Одяг. Мене підкорили в’язані спицями купальники Марго. Настільки крутий фідбек у історію в’язання, що просто нема слів, хоч самі купальники такі, гммм, специфічні. А от повсякденний її стиль – високі шорти і блузка без рукавів чи сукні з грецькими етнічними мотивами – краса, яка зараз саме популярна.

Можливі камені спотикання теж є. Як і у кожній екранізації це неспівпадіння сюжетів книжки і фільму. Почитала відгуки на imdb, багато закидів стосовно того, що мав бути добрий фільм, а вийшло якесь трохи схиблене на сексуальній тематиці кіно. Для мене не мінус, хоч і не через цю тематику. Не люблю солодкавих, наївних фільмів про дитинство. Бо попри те, що зазвичай ми пам’ятаємо тільки хороше, а погане швидко забувається, воно нікуди не зникає. І у Даррелів теж є проблеми – діти егоїстичні і не цінують свою сім’ю.

Тут трохи остудили наївність, хоча класична любовна лінія – детектед, добрі люди, які допомагають англійцям просто тому, що є таке грецьке слово, яке означає тягу до чужинців, теж є, і греки – запальні, але дуже добрі, вийшли трошки картонні. Але плюсів однозначно більше, тому чотири серії за вечір, ще дві лишаються на закуску і чекати на новий сезон!

 

 

 

One thought on “The Durrells: любов з першого погляду

Залишити відповідь

