Осінній декор дому

_9837

Серед справ, які я запланувала собі на осінь, був осінній декор квартири. І ось нарешті я можу сказати, що ура!, цей пунктик виконано. Нічого складного не вигадувала, бо навіть отакі мінімальні зусилля вже створюють затишок й тішать око.

Найперше треба було вибрати місце для експозиції. Варіант я мала всього один – книжкова шафа, куди не вистрибують коти. Хоча, думаю, колись хтось із них здогадається, що туди так само можна залізти по поличках, як вони це роблять у шафі-купе. Але поки все спокійно. Там зверху я й розгулялася. Гілочки шипшини з нічийного куща на пустирі, стоять вже третій тиждень, ліхтарики-календарики. Вирішила, що й корзина з нитками цілком може стати класним декоративним елементом. Кольори традиційно мої улюблені сірі й гірчичні.

_9840

Гарбуз спочатку хотілося поставити “живий”. До базару за ним через ті львівські дощі я так і не доповзла, а потім побачила в неті картинки з симпатичними в’язаними і вирішила, що це буде люксусове саше. Ага, саше. Вийшов у мене такий цілком собі солідний гарбузик, бо все здавалося, що замалий буде. Вже показувала його в інстаграмі, з того часу встигла поапгрейдити і зробити більш подібним на справжній – просто добре поперетягувала ниткою того ж кольору. Але пахнути він у мене таки буде – куплю апельсинову ефірну олію й покроплю його.

_9907

Нарешті купила собі коркову дошку! Правда, поки не повісила, то стоїть і надихає мене мій mood board на столі. Картинки всілякі настроєві, але хочу ще трохи візерунків для в’язання роздрукувати і повісити, щоб була робоча атмосфера. До речі, якщо знаєте, де купити якісь прикольні кнопки, пишіть. Бо чую, буду скоро вручну фарбувати, так мене дратують яскраві кольори стандарних, що йшли у наборі з дошкою – псують всю мою, виважену в спокійних тонах, кольорову гамму.

_9903

Побачила була у френдеси viklina – до речі це мій улюблений в’язальний інстаграм, фотки якраз такі, які я б хотіла робити сама – в’язані листочки й вирішила, що мені треба собі таку гірлянду. В’яжуться дуже швидко і це поєднання кольорів мені імпонує. А ще це класний спосіб використати залишки ниток.
_9927

Поки шукала листочки для декору, знайшла свою коробку з сушеними травами. Який аромат одразу в кімнаті, мм! І хоч лежать вони у мене майже без діла, але заради оцього моменту, коли на мить відчуваєш себе у полі серед трав, вартує зберігати їх. І треба б ще травам якусь власну гарну коробочку, бо поки ледве вміщаються у колишній кіндловій.

_9985

А цю штуку я ще не показувала, хоч вона у мене давно вже є. Ходила якось на майстер-клас із ліплення горнят. Замість горнятка в мене вийшла оця от вухата істота, якій я ще не придумала застосування – поки там лежать якісь канцелярські штуки, зараз от листочки. Хоча взагалі це певно ідеальний горщик для якогось дрібного суккулента.

_9698

І чимось моя вухата посудина мені нагадує нашого Тайфуна 😉 Знайомтесь, хто ще не, наймолодший з котородини, екстраверт, віртуозний шибеник і ніжнятина мала, бо любить гладитися і сидіти на руках, якщо не дуріє. У процесі декорування заважав трохи, чи то просто допомагав зробити цей пост веселішим.

_9746

Містер Сонік у дитинстві був знаним гризуном. Іноді старі звички повертаються – особливо якщо це якийсь кошик, ну смакують вони йому!

_9997

Насамкінець трохи імпровізації, просто красиві осінні кольори й фактури. Загалом фотографувати довелося зі спалахом, бо вже був вечір. Та й вдень, коли погана погода, у нас не надто світло. Тому мене рятують 18 вбудованих у стелю маленьких світильників, які роблять навіть вечірню зйомку можливою. І це мене дуже тішить, бо зима ж близько, а натхнення багато 🙂

3 thoughts on “Осінній декор дому

Залишити відповідь

