7 старих фільмів на осінь

Якщо почати гуглити за запитом “осінні фільми” й подібними, знайти щось оригінальне серед списків, які трапляються, дуже важко. Переважно там тусується “Солодкий листопад” за ручку з “Осінню в Нью-Йорку”, а до компанії завжди можна взяти якийсь із фільмів з Мег Раян у головній ролі. Нічого проти цих фільмів не маю, ну ок, “Осінь в Нью-Йорку” мені не сподобалася, але я вже бачила їх, деякі кілька разів, при тому що рідко взагалі передивляюся кіно. Хочеться чогось ще із сезонним настроєм і не обов’язково засипаного купою жовтого листя. Дещо з цього мого списку я дивилася цієї осені, інше – раніше, але вирішила, що воно дуже пасує сюди. Ділюся, раптом ви не бачили цих старих, але хороших фільмів.

600

1.Stepmom – поки найосінніше у моєму списку кіно. Там багато осінніх пейзажів, дві прекрасні актриси з осінньою зовнішністю – Сьюзен Сарандон та Джулія Робертс, і зворушлива історія. Хоч якраз вона може здатися дуже банальною, особливо через кінець фільму – ми все це вже тисячі разів бачили у американських мелодрамах, але часом бракує цього шарму старих фільмів.

albatross-movie-poster

2.Albatross – цей фільм я колись знайшла у блозі моєї подруги-кіномана і він мене зачепив. Мабуть перш за все тим, що у одній з головних ролей Джесіка Браун Фіндлі, яку я дуже люблю з часів “Аббатства Даунтон”. Класична історія, де погана дівчинка вчить хорошу, але нудну дівчинку радіти життю. Тут є класні англійські пейзажі, море, маяки, письменництво, трохи скандалу і скелетів-секретів, які вивалюються з шафи.

file_551903_lastnightposter

3.Last Night in New York – напевно мій улюблений фільм про стосунки. Про те, чому не варто брехати своїй половинці, чим це все може обернутися і про життя, яке часом може показувати фокуси.

53032360776f72d79b621c00

4.The Bridges of Madison County – один із тих фільмів, які значно сильніші від книжки, на основі якої зняті. Події відбуваються влітку, настрій осінній для мене, Клінт Іствуд і Меріл Стріп прекрасні, все дуже неспішно і основна інтрига у тому, як герої переживають ситуації, на перший погляд геть неважливі, але для них доленосні.

edi_goo_4_nights-in-rodanthe-e1430282243433

5.Nights in Rodanthe – історія на березі океану, без жовтого листя, зате з класними акторами й настроєм посумувати над їхньою драмою. Після неї й самій хочеться трохи пожити на березі океану й подумати за життя.

mona_lisa_smile_ver2

6.Mona Lisa Smile – 50-ті роки, Америка, дівчачий коледж, нова викладачка Джулія Роберс приходить сюди, щоб вчити студенток історії мистецтв, а заодно – вмінню розуміти своє справжнє призначення. Дуже класний фільм про стереотипи, які тоді були у суспільстві й пошук шляху у житті. Потішив акторський склад – І сама Джулія, і Домінік Вест, якого я люблю з “The Affair”, і Кірстен Данст, і Меггі Джілленхол, і така пухкенька тут Дженніфер Гудвін з “Once upon a time”.

love-story_2016020408

7.Love Story – найстаріший у моєму списку фільм, який я бачила дуже давно, але відчуття від нього пам’ятаю. Красива історія з сумним кінцем, такий сюжет ви точно зустрічали у інших фільмах і певно здогадаєтеся з самого початку, що ж там станеться. Але для мене тут дуже харизматичні головні герої, місця зйомок і настрій фільму.

3 thoughts on “7 старих фільмів на осінь

Залишити відповідь

