Екранізації-2017, яких я чекаю

У цьому записі я спочатку хотіла зібрати книжки, які хочу прочитати до перегляду екранізацій, а в процесі вийшло, що тут більше фільмів і серіалів, які я хочу подивитися, бо лінуюся читати книжки 😉 У списку назва книжки і автор, а посилання на фільм чи серіал. Може і вам щось з цього буде цікаве, чекаю також доповнень, бо точно щось забула.

mv5botvhmwy0m2mtm2nhmi00mwm5lwe4mtetyjbmnmi0otqyywy3xkeyxkfqcgdeqxvyndcxnzu3mte-_v1_

1. Моя кузина Рейчел Дафни Дю Морьє. Одна із тих книг, де все відбувається у головах людей, але яка інтрига, як захоплює сюжет! Сподіваюся, фільм вийде достойним книжки. Поки радує акторський склад – Рейчел Вайс, Сем Клафлін, Холідей Грейнджер. 

mv5bmtk5nta1nzkynv5bml5banbnxkftztgwnzk1mdm3mdi-_v1_

2.Смарагдове місто – серіал за мотивами “Чарівника країни Оз” Френка Баума. Я не читала, але в дитинстві, звісно, були в мене книжки Волкова з серії “Чарівник Смарагдового міста”. На серіал у мене надії, що він стане замінником “Once upon a time”, останні сезони якого я навіть дивитися не можу, так там все накрутили.

mv5bmtuzmju0njgxn15bml5banbnxkftztgwnjy1mzu4mdi-_v1_sy1000_cr006741000_al_

3.Передчуття кінця  Джуліана Барнза. Книжку не читала, але хочу познайомитися нарешті з Барнзом. А фільм – це хороший копняк таки прочитати щось з його творів. Хоч я і так готова дивитися кіно, оскільки там Шарлотта Ремплінг, яку я дуже люблю, і Мішель Докері, почесна Леді Мері нашого кіно.

mv5bmji3mdmxnzcxnl5bml5banbnxkftztgwodc4mzkwote-_v1_sy1000_cr006471000_al_

4. Хижа Вільяма Пола Янга. Я багато чула про цю книжку, що вона дуже потужна. Є також український переклад. Але не впевнена, чи хочу читати її через тему релігії, яка там зачіпається. А фільм дивитися таки швидше.

mv5bmtczotmwotc1of5bml5banbnxkftztgwntc3mjy5nze-_v1_

5.Американські боги  Ніла Геймана. З Гейманом взагалі і з цією книжкою зокрема в мене складні стосунки. Колись почала слухати її в аудіоваріанті і довго не могла зрозуміти, чого все так заплутано. Потім зрозуміла, що плеєр вирішив її мені програвати на шафлі, а не по порядку. Хотіла переслухати нормально, з початку, але відтоді читнула кілька менших творів Геймана і розумію, що у книжковому плані це тотально не моя література, я не відчуваю від читання нічого, крім роздратування, з маленькими винятками у вигляді одного оповідання. Може, піде фільм, або хоч зможу скласти у себе в голові пазл з тих шматків тексту, які встигла прослухати.

mv5bndc2mde3nzkynf5bml5banbnxkftztgwoti0odaxmti-_v1_sy1000_cr006741000_al_

6. Маленька велика брехня  Ліан Моріарті. Ця екранізація зацікавила мене, бо є одна книжка авторки, перекладена українською, Таємниця мого чоловіка. Але вийшла вона в моєму “улюбленому” видавництві, яке славиться своїми паскудними перекладами і вичиткою. Лишній раз себе не хочу мучити їхнім текстом, а фільм за мотивами іншої книжки цієї авторки глянула б – щоб взагалі знати, про що вона пише.

mv5bnda1ymrjnzmtzmjjzi00n2fjlwjlndctownjmtk2ngzknjjhxkeyxkfqcgdeqxvynjgxntm2ntu-_v1_sy1000_sx1000_al_

7. Син Філіпа Меєра. Серіал, який я точно мушу подивитися через Пірса Броснана. Раніше я вважала, що найгарніше постарів Шон Коннері, але його трон сильно похитнувся – ці Бонди вміють залишатися шикарними мужчинами. Ну і маю сподівання, що серіал принесе мені хоч краплинку такого задоволення, як дали колись “Легенди осені”. Бо єдине, що я люблю у американських історичних фільмах – це тема індіанців. Хоча тут таки Техас і нафтова імперія, а не гори, як у Легендах. Та все ж.

mv5bmdmyymfjnzitztk4ns00ndbiltg1ntktzthknzawngziztzjl2ltywdll2ltywdlxkeyxkfqcgdeqxvymzi0mdawmza-_v1_

8. Поклик Зозулі  Роберт Гелбрейт, він же Джоан Роулінг. Буде по цій книжці детективний серіал і можна спробувати його подивитися, бо читати одні детективи для мене реально вже зовсім марна трата часу.

mountinbetweenus_rev__medium-large

9.Гори між нами Чарльза Мартіна. Оце я хочу і почитати, і подивитися. Бо зав’язка дуже цікава – маленький приватний рейс, яким незнайомі між собою Ешлі і Бен вирішили летіти з Солт-Лейк-Сіті через непогоду. Вона не встигає на своє весілля, він – на важливу операцію. І цей літак розбиваєтья, вони вдвох опиняються в горах. Далі починається історія про те, як твоє життя міняється в один момент. У фільмі в головних ролях Кейт Вінслет і Ідріс Ельба, що теж багатообіцяюче.

mv5bodcwzmy0otqtn2iyyy00ogm4lwi0m2etyzmzytrkndjjndlil2ltywdlxkeyxkfqcgdeqxvymji4mja3ndy-_v1_sy1000_cr007081000_al_

10.Сніговик Ю Несбьо – знову ж таки детектив, цього разу скандинавський, який я не сильно горю бажанням читати, але можна глянути. Є також український переклад, хоча щось не можу знайти в неті якогось посилання адекватного.

mv5bnjbmm2u5zdmtmmuwns00mdrmlwi5nzktodg4mza1odizyjmyxkeyxkfqcgdeqxvymtexndq2mti-_v1_

11. Терор Дена Сіммонса – читала, захоплена книгою, чекаю цього серіалу, особливо останніх епізодів.

mv5bmjy3otk0nja2nv5bml5banbnxkftztgwntg3mjc2mdi-_v1_sy1000_cr006401000_al_

12. Мовчання Сюсаку Ендо – судячи із опису, має вийти крутий фільм. Японія, християнські місіонери, які намагаються нав’язати свою релігію місцевому населенню і що виходить, коли так робити. Чекаю на якісну драму, а чи захочу читати книжку – ще не знаю.

 

 

7 thoughts on “Екранізації-2017, яких я чекаю

  1. крутий список, дякую!!
    записала собі пару книжок/екранізацій 🙂 з усіх чула лише про Oz, але мені трейлер видався надто вже епічним, тому відкинула його.
    “Рейчел” вже давно маю в списку to-read, може хоч екранізація підштовхне мене до неї таки добратися))
    здивувало, що буде The Sense of Ending! його мабуть чекатиму найбільше. читала, але вже майже нічого не пам’ятаю, лише те, що дуже сподобалося.

    Подобається

  2. Фух, а тут Том Берк виглядає не настільки місткастом на Корморана Страйка, як спочатку здавалося. Може, все ж таки витягнуть.

    Сама з нетерпінням чекаю на “Американських богів” (отам дрім-каст) та “Терор”. І дякую за звістку про “Рейчел”! Щось я її оминула.

    А про “Мовчання”, то Ендо – католик, якому замолоду добряче прилітало за це. То в книжці, не про “прийшли і нав’язали”, а протилежний пафос ) Поза тим роман дуже сильний, а от екранізація трохи лякає хронометражем – книжка лаконічна, але Скорсезе любить епіку…

    Подобається

    • Внєзапно виявила, що я лишила комент без відповіді, виправляюся. Дякую за цінну ремарку щодо “Мовчання”. Я епіку в кіно люблю, Скорсезе теж, надіюся на щось вартісне)

      Вподобано 1 особа

    • дивилася на нього, і про книжку читала – здається, справді щось класне, але про війну ще й про тварин не можу дивитися без океанів сліз)

      Подобається

Залишити відповідь

