Мій бірюзовий 2017-й

IMG_20161223_132324_137
Я люблю планувати своє життя й водночас боюся планерів. Бо мої плани вміють розростатися буйним цвітом і привалювати мене зверху так, що ледве дихаю. А якщо не планую, то просто сиджу у теплому болітці і нікуди не рухаюся. Тому між зливою планів, які нагадують маленькі цеглинки і вітром в голові вибираю перше.

Мій ідеальний планер, з усіма потрібними сторінками, місцем для найдивніших списків, ненав’язливим внутрішнім дизайном, зручним форматом і обкладинкою кольору, який подобатиметься увесь рік, поки ще не з’явився на світ. Водночас перфекціонізм вимагає саме такого для запису усіх дрогоцінних думок. Довелося нам з ним шукати компроміс. Зійшлися на звичайному записнику типу молескіна від zakrtka в лінію. Я довго намагалася розпробувати неліновані, але не переживу, якщо мої рядочки зіпсованим почерком ще й з’їжджатимуть вниз. Тепер пристосовую цей бірюзовий томик під свої потреби. Мені подобається цей процес, є де розгулятися і натворити творчості 🙂 І колір соковитий, тішить око.

2017-02-06 12.07.41 1-01+

Веду своєрідний bullet journal, правда спільний з оригінальною ідеєю у мене тільки зміст. Усі щоденні списки – що купити, зробити по дому, які фільми подивитися чи книжки прочитати, я пишу у Google Keep. І це страшенно зручно, бо до телефону зазирати випадає частіше і він завжди зі мною, місце у записнику я не забиваю інфою, яку скоро викреслю, а крім того мені завжди було замало або забагато місця на такі списки, одразу не вгадаєш. Пусте ж місце я залишати не люблю, як і писати все на купу. Мої глобальні списки, які ховаються у паперовому планері, теж можуть не поміститися туди, але це мене тепер менше лякає, бо з’явилося відчуття впорядкованості завдяки змісту.

2017-02-05 05.06.52 1-01

Є сторінка планів на рік, але вона ще майже virgin, квартальні сторінки, де загальні плани на три місяці й для кожного місяця три-чотири основних. А також така сторінка, як на фото, для кожного окремого місяця. У січні я писала тут дні народження та інші важливі дати, які успішно провтикала. Тому вони переїжджають у телефон, а в планері писатиму коротеньке ревю дня – що важливого сталося, чого я навчилася, чим займалася. Потім зможу переглядати і одразу бачитиму, яким був місяць. Ще тут пишу фокус місяця і якісь короткі замітки, думки на тему. Детальні плани може теж писатиму, але поки вистачає загальної сторінки кварталу і списків у телефоні.

2017-02-06 01.01.37 1

Сторінки зі списками, пріоритети поки хай залишаться для мене, сподіваюся, напишу про них тут окремо. У в’язальних планах в мене нитки, які вже є і що з них можна зробити. Є ще сторінка для в’язальних ідей, там загальніше щось, типу технік чи майстер-класів, які я хочу пройти і так далі, її вирішила не фотографувати.

2017-02-05 04.29.12 3

Придумала трекати у планері щоденні завдання, які щоразу повторюються. Спочатку розграфила у самому записнику таблицю, але вона мені не сподобалася, довелося вклеювати цю куцу сторінку, зате з ідеальними клітинками, де вміщається дуже багато інформації. Фактично, три місяці на одній сторінці, бо той список, що вже розграфлений, на місяць. І внизу ще дописуватиму заняття, коли остаточно додумаю їх. Головне з цим трекером не забувати щодня його заповнювати, бо потім не так легко згадати, чи був у той день цукор, чи ні, наприклад:)

2017-02-05 04.56.27 3

Тематичні сторінки мандрів і харчування. Картинки, які я роздруковувала для мудборду, тепер чудово ілюструють мої списки. Наклейок в мене небагато, і ті от на обмежену їжо-рослинну тему, бо я дуже в цьому плані прискіплива. Але ті, що є, мене тішать.

2017-02-06 01.00.57 1

І ще така сторіночка є, з планами для блогу й ідеями для життя, її я теж вирішила трохи сховати, не хочу псувати сюрпризу, про все це ще писатиму.

Done is better than perfect – те гасло, яким я хочу керуватися у житті і за яким стараюся вести планер. Як би не хотілося ідеальності, завжди буде кривий почерк чи не те слово у змісті. Але досягнути сякого-такого ідеалу легше, коли рухаєшся до нього, ніж коли просто сидиш і мрієш. Діліться цікавими сторінками, які ведете у планерах, ідеями, думками на тему, буду рада вас почути 🙂

8 thoughts on “Мій бірюзовий 2017-й

  1. Дуже гарно написано! Надихає і самому зробити щось подібне 🙂
    Читаючи пост, я знайшов ще одну функцію, яку виконує ваш планер. Ось з цього – “…в планері писатиму коротеньке ревю дня – що важливого сталося, чого я навчилася, чим займалася. Потім зможу переглядати і одразу бачитиму, яким був місяць. Ще тут пишу фокус місяця і якісь короткі замітки, думки на тему.” – випливає, що він є ще й особистим щоденником у класичному розумінні! До того часу, як з’явилися блоги, люди саме так виливали з себе надлишок думок і переживань.

    Подобається

    • Дякую! Так, щось від класичного щоденника є, хоча до ери інтернету й соцмереж там було набагато більше деталей)

      Подобається

    • Дякую! Ще б у нас були магазини, в яких стільки всякого добра, як наприклад на Аліекспресі, щоб все побачити вживу, я була б щаслива)

      Подобається

Залишити відповідь

