Ужгород, сакури, любов

2017-04-18 03.05.02 1

Трохи менш, ніж два роки тому я вже писала про Ужгород, який не сакурами єдиними цікавий. А цього року припекло мені приїхати туди на ці славнозвісні сакури і я дуже рада, що послухала себе, не поспішала з купівлею квитків, тому в останній момент підлаштувалася під цвітіння. Через теплий березень сакури почали цвісти швидше, ніж зазвичай. Традиційно це кінець квітня, а тут вже після 10 квітня у інстаграмі за хештегом uzhgorod почали з’являтися фото цвіту. Субота перед Паскою стала єдиним варіантом, щоб застати сакури у повному розквіті.

2017-04-15 01.12.43 1-01

Вулицею, яка мені сподобалася найбільше – сакур там дуже багато і вони наче утворюють квітковий тунель – є вулиця Бращайків. Шикарно мати такий вхід до будинку, правда?:)

2017-04-15 01.12.15 1

IMG_20170415_133130_604-01-01

Сакури тут з обох боків вулиці, неможливо намилуватися!

2017-04-15 01.11.20 1

2017-04-18 03.04.30 1

Ще одна красива вулиця – Крилова. У цих двох місцях сакур, як мені видалося, найбільше, на сусідніх вулицях їх теж багато, але вже не таких густих і стоять вони окремо одна від одної. Загалом, якщо йти вздовж проспекту Незалежності, і зазирати у кожну вуличку, які відбруньковуються праворуч, всюди є сакури. З протилежного боку Ужа сакури теж є, на самій набережній, але вже не такі красиві.

2017-04-18 01.22.33 2-01
2017-04-18 01.22.34 1-01

Раніше в Ужгороді я якось не доходила до вулиці Ольбрахта. А дуже дарма! Тепер це моя улюблена тутешня вулиця, бо саме на ній розташований Ботанічний сад. А крім нього – дуже багато красивих приватних будиночків з квітучими подвір’ями, які ховаються за парканами, що більше нагадують замкові мури. Ботсад у вихідні закритий, майте це на увазі. Тому вдалося лише позазирати крізь ворота і помилуватися величезними магноліями, і навіть так це дуже красиво. А в кінці вулиці вас чекає винагорода – сакура, для нас то було перше велике дерево, до алеї сакур ми дісталися згодом.

2017-04-18 01.22.27 1-01

2017-04-18 01.21.47 1

2017-04-18 11.46.52 1

Взагалі, те, що сакура зацвіла раніше, хоч і поламало плани людям, які планували приїхати в кінці квітня чи на травневі, зате співпало з цвітінням магнолії. Також в місті багато форзиції (жовтенька на фото) і цікавого рожевого кольору японської айви – ще один японський абориген на закарпатській землі, виявляється! А, крім того, вже починає цвісти й бузок, на другому фото нижче видніється.

2017-04-18 03.05.05 1-01

2017-04-18 03.05.03 1

2017-04-18 01.21.36 1

Окремо розкажу про їжу. Я не любила це місто для робочих відряджень, бо зранку тут немає де поїсти. Кафе, навіть якщо й відкиті з восьмої, то кухня чомусь працює з десятої. Цього разу було те саме, але приїхали ми пізніше, та й їжа була смачна. Снідали в Eat me Cafe – напевно, єдине хіпстерське місце Ужгорода. Мені дуже сподобався інтер’єр,  смачне лате на соєвому молоці, і ціна його теж смачна – 34 грн, особливо на контрасті з київською. Бельгійські вафлі теж такі, як треба, хоча на сайті в них висить старе меню і я очікувала на інші позиції.

2017-04-18 01.19.42 1

Ближче до обіду ми пішли на пиво, в Egan Pub. І неочікувано для себе наїлися так, що більше вже нікуди й не заходили. Дуже смачні крильця, з запахом дрів, непогане пиво, добра чіабатта. Кава з собою в місті нам сподобалася Uber, ми бачили дві точки, може є ще.

2017-04-18 03.04.45 1-01

В плані їжі Ужгород трохи реабілітувався. Хоча місто, як я завжди кажу, роблять люди, і поки там немає своєї людини, його важко повністю полюбити. Але однозначно це те місце, яке треба відвідати у період цвітіння сакур. Потім, коли повністю розцвіте бузок, згодом троянди, воно не менш красиве, тут дуже милий скансен, про який я писала у попередньому ужгородському пості, ну і замок, для тих, хто любить такі локації. З сакурами, правда, Ужгород справді особливий і дуже класно, що в нього є ця родзинка.

2017-04-18 03.05.00 1-01

А кому хочеться ще більше сакур, рекомендую зазирнути в цей інстаграм, де фото з Японії, і вони ще більше розпалюють моє бажання побачити цвітіння сакури на її батьківщині. Також я кайфую зараз від цього профілю, де Лондон, сакури, магнолії, гліцинії і просто неймовірна краса.

2017-04-15 04.55.20 1

4 thoughts on “Ужгород, сакури, любов

    • Дивно – не те слово. Але у Львові він взагалі закритий крім кількох днів на рік, коли роблять день відкритих дверей, тому я навіть не сильно здивувалася.

      Подобається

Залишити відповідь

