Травневі справи

0.40 1

Весна – не найулюбленіша моя пора, але травень я люблю. За тепло замість спеки, за грози, за цвітіння бузку, цього року ще й за відпустку. Тому вирішила написати пост про травневі справи – такі записи моя маленька пристрасть. Вже були осінні справизимові, тепер настала черга весняних. Це водночас дуже надихаюча і дієва писанина – я потім справді виконую записане. Звісно, не все виходить, але ми так любимо концентруватися на невдачах, що забуваємо звертати увагу на те, що вийшло. Зрештою, досить філософії, до справи!

1.Посидіти у парку на траві з паперовою книжкою. Можна взяти з собою щось смачненьке, салат чи каву, а ще записник, куди плануються важливі й приємні справи на літо.  Головне для цього діла не забути принести з собою піддупник для сидіння на траві. Або вибрати лавку – це не менш круто.

2.Прогулятися квітучим містом, знайти нові небачені куточки чи зазирнути в улюблені старі. Травень – пора бузку, у мене в блозі є запис про бузок на Знесінні, але у цей час красиве все місто.

3.Приборкати акварель. Я люблю малювати, хоч і не дуже вмію, тому рідко це роблю. Результат мене не тішить, через це псується настрій. Вирішила, що буду малювати з пінтерестом, раз вже імпровізація дається мені важко.

4.Приїхати у будній день в центр з самого ранку і поснідати на терасі кафе. Споглядати, як прокидається місто. Планувати щось приємне. Насолоджуватися лагідним травневим теплом.

5. Купити нові горщики і пересадити вазонки. А також посадити зелень – м’яту, базилік, почати вирощувати мікрогріни. А ще повісити горщики з квітами на балконі чи назовні вікна у великій кімнаті. Так мені подобається, коли вікна квітують, завжди хотіла щось подібне.

6.Читати класику. Я зрозуміла, що дуже давно вже не читала чогось класичного. Захотілося якоїсь вікторіанської літератури чи хоча б з початку 20 століття. Маю намір вполювати щось цікаве біля Федорова.

7.Згадувати про велосипед. Я не дуже люблю кататися в місті, бо Львів горбистий, а я здохляк на підйомах, та й машини. За містом класно, навіть під гору перти ок, бо можна у разі чого просто везти ровер і йти пішки ;Р

8. Відвідати гори. Не знаю, чи вийде, але хоча б деньочок дуже мрію туди потрапити. Бо це дуже розслабляє мене і налаштовує на правильні думки. І ще я просто за ними скучила.

9.Сходити в ботанічний сад. Обидва квітневі дні відкритих дверей я проґавила з поважних причин (у Львові простим смертним в Ботсад можна потрапити тільки у цей час), але на бузок хочу таки піти. Особливо у старий ботсад на Кирила і Мефодія, там така чудова атмосфера secret garden

10.Провести творче побачення.  Ще не придумала, яке, це завжди можуть бути посиденьки з книжкою в парку чи планування із записником, але хочеться чогось оригінальнішого все-таки. Можливо, вигадаю собі якийсь квест, у голові вже закрутилися ідеї – знайти п’ять будинків з плющем, фіолетових дверей чи щось на зразок цього.

11. Ходити пішки – а для цього треба накачати аудіокниг чи пошукати якоїсь нової хорошої музики. На весну гарно йдуть Of Monster and Man, але хочеться чогось свіжішого.

12.Розвивати креатив. Із книжкової полиці на мене з докором дивляться Барбара Шер і Джулія Кемерон. Я почала їх читати, але закинула, бо з цими книжками треба ще й активно взаємодіяти і виконувати завдання. Крім того, маю вагон і возик цікавих ідей до виконання – вже друга сторінка в записнику пішла. Одну з них зобов’язуюся втілити в життя і прозвітувати тут чи в інстаграмі.

Залишити відповідь

